צסק"א מוסקבה היא העולה הראשונה העונה לפיינל-פור היורוליג אחרי שהשלימה סוויפ על פנרבחצ'ה. האימפריה הרוסית ניצחה 68:85 משכנע בטורקיה בדרך ל-0:3 חלק ומרשים בסדרה.
דווקא המארחת פתחה טוב יותר והייתה ביתרון מבטיח בסיום הרבע הראשון, אבל לא יותר מזה - 54 נקודות שקלעה צסק"א בשני הרבעים הבאים לעומת 26 בלבד של פנר די סגרו את הסיפור.
2 צפייה בגלריה
שחקני צסק"א מוסקבה
שחקני צסק"א מוסקבה
העולה הראשונה. שחקני צסק"א מוסקבה
(צילום: EPA)
וויל קלייבורן סיפק משחק אדיר של 34 נקודות (5 שלשות) ו-7 ריבאונדים, איפה לונדברג היה מצוין עם 22 נקודות, 7 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-4 חטיפות. המארחת מסיימת את העונה מוקדמת משקיוותה, כש-22 נקודות של ננדו דה קולו לא הספיקו.
גם ברצלונה מתקרבת לפיינל-פור. השחקנים של שרונאס יאסיקביצ'יוס גברו 70:78 על זניט סנט פטרסבורג ועלו ל-1:2 בסדרת רבע הגמר. זה היה משחק שהלך צמוד לכל אורכו, אך בארסה שלטה בקצב והצליחה לשמור על היתרון שלה לכל אורך הערב, מלבד חלקים ברבע השני.
2 צפייה בגלריה
ברנדון דייויס
ברנדון דייויס
ערב ענק שלו. ברנדון דייויס
(צילום: EPA)
למרות זאת, זניט לא ויתרה. היא פיגרה כבר ב-10 נקודות הפרש במהלך הרבע השלישי, אך הצליחה לחזור, הרבה בזכות 19 נקודות של בילי בארון.
הקטלאנים נהנו ממשחק מצוין של ברנדון דייויס, שסיים עם 22 נקודות ו-8 ריבאונדים, קורי היגינס הוסיף 16 נקודות וניקולה מירוטיץ' המשיך בסדרה הבינונית שלו וסיים רק עם 11 נקודות. ברצלונה תוכל לסגור סיפור כבר במשחק הבא שיתקיים בעוד יומיים באותו מקום בדיוק.
במשחק הנוסף, באיירן מינכן ניצחה את ארמאני מילאנו 79:85 וצימקה את התוצאה ל-2:1. המארחת כבר הוליכה בהפרש מבטיח בכניסה לרבע האחרון, אבל הקאמבק של ארמאני כמעט מחק אותו לחלוטין. בסופו של דבר באיירן שמרה על הבית והשיגה את הניצחון המיוחל. ולדימיר לוצ'יץ' הצטיין עם 27 נקודות.
פורסם לראשונה: 22:16, 28.04.21