בודנהולצר? ידיחו את ג'יי ג'יי רדיק מעמדת הפרשן? ישלפו את אטקינסון מגולדן סטייט? טיירון לו בדיוק הפסיד עם הקליפרס לדאלאס, שנעביר אותו את הכביש? מי המטורף שיגיע לקבוצה שזורקת מאמן אחרי שהגיע לגמר המערב (והפסיד לאלופה שבדרך) ומתח את דנבר כשהוא בלי שני שחקני רוטציה בסדרה שהייתה שווה בקלות שבעה משחקים, ולקח אותה לקצה?
הדרמה השנתית לא יכולה הייתה לחכות אפילו שניה אחרי שהודח מהפלייאוף. מה עם העתיד? מי יודע, אבל למה שלא נתעסק שוב בפרימדונה מאוהיו, במקום להסתכל על כדורסל? ומה עם ברוני? ישחק עם אבא או נגדו? עזבו את אנתוני אדוארדס או שיי גילג'ס אלכסנדר. תתעסקו בלברון ובסאגה שלו. הוא נתן הכל. הוא לא ישלם את המחיר. דרווין האם ישלם את המחיר. ארבע אליפויות ב-21 שנים. חתיכת מורשת. תכף הוא יוציא מייל רשמי, או אולי ספיישל בטלוויזיה שבו יודיע מה התוכניות שלו לעתיד. עדיף ביום המשחק הראשון בסדרת הגמר, שלא תאבדו פוקוס לגבי מה שחשוב פה.
3 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס עם דרווין האם
לברון ג'יימס עם דרווין האם
הדרמה השנתית לא יכולה הייתה לחכות אפילו שניה אחת. לברון ג'יימס עם דרווין האם
(Geoff Burke/Reuters)
כתבתי בעבר שאין איש שעיצב את ה-NBA בשני העשורים האחרונים יותר מאשר אנתוני מקללנד, אביו הביולוגי של לברון ג'יימס. העזיבה שלו, הבור שהותיר. לברון מעולם לא היה מוכן לקבל עליו דמות אב כמאמן. הוא לא ישחק אצל פופוביץ'. הוא יותר בן אדם של מייק בראון, של טיירון לו. מאמנים שעושים מה שהוא רומז להם לעשות. איזה פספוס עצום.
המשוכה הכי גדולה של לברון ככדורסלן על-חלל, לא היה שום יריב על הפרקט. הנרקיסיזם שלו הרג אותו. הדואליות הזו בין היכולת לעשות כל אחד על המגרש יותר טוב עם אלטרואיזם בלתי נגמר לבין הנרקיסיזם הבלתי נשלט, היא הסיפור של 21 השנים של לברון בליגה.

גלגל ההצלה של דאלאס

אחרי הפיאסקו של הוויתור על ג'יילן ברנסון, דאלאס היתה חייבת זעזוע ועזרה מיידית לשיא הקריירה של דונצ'יץ'. קיירי ארווינג היה תשובה חלקית (למרות שלפחות מבחינת הכימיה הקבוצתית הוא עולה על כל הציפיות. ידענו למה הוא מסוגל מקצועית).
מה שדאלאס עשתה בקיץ ובמהלך העונה עם ההעברות היה ניתוח לשינוי אישיות. לוקה קולע 9 מ-26 ו-1 מ-10 לשלוש? מה הבעיה, יש הגנה.
3 צפייה בגלריה
שחקן דאלאס מאבריקס לוקה דונצ'יץ'
שחקן דאלאס מאבריקס לוקה דונצ'יץ'
ההגנה של דאלאס מחפה עליו אם הוא ביום חלש. לוקה דונצ'יץ'
(Ron Jenkins / AFP)
ומילה על טיירון לו: לזרוק את ראסל ווסטברוק לחמישייה במשחק של להיות או לחדול? היה עדיף כבר לפתוח עם מגבת לבנה.

פותרי התשבצים

הסדרה בין מינסוטה לדנבר היא תשבץ. ניקולה יוקיץ' הוא כותב תשבצים בתנועה. הכל נזיל. מצאת את הפתרון להגדרה מסויימת (שתי מילים, ארבע ושש אותיות)? בהתקפה הבאה יוקיץ' ימציא הגדרה מחודשת. תנסו לפתור סודוקו עם ספרות נעות.
הוולבס חזקים בהגנה, יש להם את אנתוני אדווארדס (לטעמי, השחקן הכי טוב בליגה כרגע), חבורת אתלטים שתיתן להם דקות דו ספרתיות של מאמץ, אתלטיות וכיסוי חללים ורודי גובר הוא סנטר שיכול לתת מענה חלקי ליוקיץ' באחד על אחד.
3 צפייה בגלריה
יוקיץ'
יוקיץ'
יצטרך לכתוב תשבץ חדש. יוקיץ'
(צילום: Ron Chenoy-USA TODAY Sports)
אבל היתרון הכי גדול של מינסוטה יהיה מעבר לקווים. המנהל שבחר את יוקיץ' לדנבר בסיבוב השני בדראפט ובנה את הקבוצה סביבו עושה את אותו הדבר כעת במינסוטה. המאמן הראשי והעוזר הגיעו מדנבר. הם היו בעבר כותבי התשבצים עבור יוקיץ'. לכאורה, יש להם את כל הפתרונות. יוקיץ' יצטרך לכתוב תשבצים חדשים. בתנועה.

הסדרה שלא נגמרת

מלחמות, אינפלציה, משבר אנרגיה, משבר הפליטים, עליית הימין - למישהו היה ספק שדווקא סדרת האנטי כדורסל בין אורלנדו לקליבלנד תמשוך את עצמה עד הקצה? הרי אין משהו שאתה רוצה להתעורר אליו יותר באמצע הלילה מאשר לראות את דונובן מיצ'ל נגד פאולו באנקרו.