אחרי שקיבל 16 דקות במשחק הראשון שלו מאז הפציעה וקלע 4 נקודות, דני אבדיה ממשיך להשתלב במשחקי ההכנה של וושינגטון ורשם הלילה (בין שלישי לרביעי) 6 נקודות, 6 ריבאונדים ו-2 אסיסטים בהפסד הביתי לטורונטו, 113:108. הוויזארדס ירדו למאזן 3:0 בהכנה.
במשחק הקודם, מול ניו יורק ניקס, אבדיה החטיא את שתי הניסיונות שלו לשלוש. הפעם קלע אחת - והוביל את וושינגטון ליתרון השיא שלה במשחק, 14 הפרש ברבע השלישי, אבל הרפטורס הצליחו להפוך. הישראלי היה במגרש ברבע האחרון והוחלף מיד לאחר שהחטיא שלשה שהייתה יכולה להעניק לוויזארדס יתרון.
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה קולע מעל סאם דקר
דני אבדיה קולע מעל סאם דקר
דני אבדיה קולע מעל סאם דקר
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
אבדיה מול טרנט ג'וניור
אבדיה מול טרנט ג'וניור
אבדיה מול טרנט ג'וניור
(צילום: רויטרס)
שלושת השחקנים שהגיעו לוושינגטון מהלייקרס בטרייד של ראסל ווסטברוק - קייל קוזמה, מונטרז הארל וקנטביוס קולדוול-פופ - בלטו. קוזמה סיים עם 24 נקודות ו-6 מ-8 לשלוש, הארל הוסיף 17 וקולדוול-פופ 15. בראדלי ביל קלע 7 באחוזים מזעזעים.
מלאכי פלין הוביל את המנצחת עם 22 נקודות והיה אחראי למהפך, סאם דקר הוסיף 18 נקודות וגוראן דראגיץ' הוותיק רשם 16. וושינגטון תסיים את משחקי ההכנה שלה מול הניקס במדיסון סקוור גארדן (בין שישי לשבת) ותנסה להשיג ניצחון ראשון.
בפעם הראשונה בהכנה, לברון ג'יימס, אנתוני דייויס וראסל ווסטברוק שיחקו יחדיו - אבל זה לא עזר כשלוס אנג'לס לייקרס הפסידה בבית 111:99 לגולדן סטייט נטולת כוכבים.
3 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
(צילום: AP)
התוצאה מעט משקרת, כי שלושת הכוכבים לא כל כך שותפו ברבע האחרון, אבל פרנק ווגל יכול להיות מודאג מכך שקבוצתו עדיין לא ניצחה בחמשת משחקי ההכנה. דייויס הוביל את אל.איי עם 20 נקודות, לברון הוסיף 17 ו-ווסטברוק רשם שורה סטטיסטית אופיינית: 10 נקודות, 10 ריבאונדים, 6 אסיסטים וגם 5 איבודים. כרמלו אנתוני סיים עם 13.
ג'ורדן פול רשם 18 נקודות לווריורס, דמיון לי ואוטו פורטר ג'וניור סיימו עם 16 כ"א. סטף קרי ודריימונד גרין קיבלו מנוחה.