כוכב פורטלנד, דמיאן לילארד, ידוע לא רק ככדורסלן אדיר, אלא גם בכישורי הראפ המשובחים שלו. בשיריו, לאורך השנים האחרונות האחרונות, הוא נהג גם להעביר מסרים ולשחרר עקיצות לאלה שדי זלזלו בו.
שיר חדש, ששחרר כוכב הבלייזרס (המתפאר בשם הבמה Dame D.O.L.L.A.) ונקרא "Heaven or Hell Freestyle" עורר כמובן עניין, לאחר שבו הוא מתייחס למעבר אפשרי ללוס אנג'לס לייקרס.
3 צפייה בגלריה
דמיאן לילארד
דמיאן לילארד
שיר חדש לאוסף. לילארד
(צילום: AP)
לילארד בן ה-32 נחשב לכוכב הבלתי מעורר של פורטלנד (בה הוא משחק מאז 2012) ולאחרונה ישנן שמועות על עזיבה אפשרית, בטח לאור עוד עונה כושלת בה הקבוצה לא הגיעה אפילו לפליי-אין.
באחת השורות בשירו החדש הוא שר: "כשמדברים על טבעת (אליפות) הם אומרים שאני צריך להגיע ללייקרס. לעזאזל עם הנאמנות הזאת". בתחילה אוהדים חשבו שמדובר ברמיזה לכך שיגיע לאל-איי בקיץ, אך בשורה אחרת לקראת הסוף נאמר: "מה אם רג'י (מילר) פשוט יעזוב את הפייסרס? אני אחד כמוהו. כדאי שתבינו".
3 צפייה בגלריה
לילארד מול דייויס
לילארד מול דייויס
כבר כנראה לא ישתפו פעולה בקרוב. לילארד ודייויס
(צילום: AFP)
למי ששכח, לא מדובר בשיר ראשון שלילארד מעורר בו עניין ודיבור ברחבי ארה"ב. ב-2019 הוא הגיב לשאקיל אוניל שירד עליו עם שיר ראפ משלו. לילארד שיחרר שיר באינסטגרם בו ירד על שאק: "קובי ניצח לך את האליפויות ההן, אפילו במיאמי רכבת על הגב של דוויין ווייד". הוא גם הזכיר את חוזה המקסימום שקיבל על סך 250 מיליון דולר: "לא זכור לי שקיבלת משהו כזה".
כעבור שנה שחרר שיר מחאה נגד הגזענות ואפליית השחורים בארצות הברית ועל מותו של ג'ורג' פלויד, שם אמר: "אני אח עם לב טוב אבל אם אתה גזען או לבן ששומר על שתיקה אז לך תז***ן".

הפסד 11 ברציפות ללייקרס בדרבי: "איפה שלא נסיים, זה בסדר"

ומה לגבי הלייקרס? הם ספגו הלילה (בין רביעי לחמישי) הפסד קריטי בניסיון להשתחל איכשהו לפלייאוף - 125:118 לקליפרס. הלייקרס (מאזן 39:41) רחוקים כעת משחק אחד מהקליפרס ומגולדן סטייט שבמקומות 5-6 במערב (38:42).
3 צפייה בגלריה
לברון
לברון
מתוסכל. לברון
(צילום: AP)
אגב, היה זה ההפסד ה-11 ברציפות של הלייקרס בדרבי, הפעם גם עם לברון ג'יימס ואנתוני דייויס, ששותפו באופן נדיר במשחק 'בק-טו-בק' העונה. ג'יימס הצטיין עם 33 נקודות, 30 במחצית השנייה, אבל זה לא הספיק. "איפה שלא נסיים, זה בסדר", אמר ג'יימס. "עבורינו זה תמיד קשור לבריאות ופציעות. במהלך השנים האחרונות זה היה עקב האכילס שלנו".