ויקטור וומבניאמה הוא אולי סנטר העתיד של ה-NBA, אבל ניקולה יוקיץ' עדיין גדול עליו. הלילה (בין שישי לשבת), כשדנבר ניצחה 106:117 את סן אנטוניו, הסרבי הראה זאת עם 31 נקודות, שרבות מהן היו על ראשו של הצרפתי, שלא הצליח למצוא פיתרונות לחכמה ולפיזיות של ה-MVP של גמר הפלייאוף מהעונה שעברה.
'וומבי' סיפק לא מעט תצוגות שכללו מספר רב של חסימות, ואפילו חסם את הזריקה הראשונה של יוקיץ', אבל לאחר מכן הסנטר של האלופה פשוט התעלל ברוקי ונתן לו שיעור אחרי שיעור. מהלכי פוסט-אפ, סבסובים זריקות מעל ידיו המושטות של וומבניאמה - הסרבי השתמש בכל הרפרטואר - והכוכב העולה של הספרס נותר חסר אונים.
1 צפייה בגלריה
שחקן דנבר נאגטס ניקולה יוקיץ' מול שחקן סן אנטוניו ספרס ויקטור וומבניאמה
שחקן דנבר נאגטס ניקולה יוקיץ' מול שחקן סן אנטוניו ספרס ויקטור וומבניאמה
עדיין גדול עליו. ניקולה יוקיץ' מול ויקטור וומבניאמה
(EPA/ADAM DAVIS)
"יש הרבה שחקנים שקשה לעצור לגמרי", התייחס וומבניאמה בסיום להתמודדות מול יוקיץ', "אבל אין ספק שאני צריך להתחזק מבחינה פיזית. לא רק בגלל המשחק הזה, אבל באופן כללי. זה רק עוד אספקט אחד במשחק שלי שאני צריך לשפר מתוך כמה. נגד יוקיץ' אני חושב שזו לא רק הפיזיות. יש לו הרבה מהלכים וטקטיקות".
מאמן סן אנטוניו, גרג פופוביץ', הודה שאין הרבה מה לעשות נגד יוקיץ': "אף אחד לא יכול לעשות את מה שהוא עושה. הוא תופעה חד פעמית, יוצאת דופן, מדהימה. זו הסיבה שאני בכלל לא מנסה להראות לוויקטור מהלכים של יוקיץ'. אני מראה לו מהלכים של מייקל ג'ורדן, קובי בראיינט, קווין מקהייל, טים דאנקן, האקים אולג'וואן - מכל אלה יש מה ללמוד. אבל את יוקיץ' פשוט אי אפשר לחקות".
על אף שחגג עליו הלילה, יוקיץ' החמיא לוומבניאמה: "רואים עד כמה הוא רוצה להשתפר כל הזמן. הוא משחק חזק ולא לוקח שום דבר כמובן מאליו. נכון שהוא עושה טעויות, זה ברור ונורמלי בשלב כזה מוקדם של הקריירה שלו. גם כל הרעש סביבו לא עוזר, אבל הוא מתרגל לזה. אני משוכנע שהוא עוד ישנה את הכדורסל. הוא כבר נמצא בדרך לשם. רק צריך להינות ממנו".