מי האמין לפני כמה שבועות שאפשר בכלל להגיד את זה, אבל נכון להלילה (בין שבת לראשון) וושינגטון היא אחת הקבוצות הלוהטות ב-NBA.
הוויזארדס השיגו ניצחון חמישי ברציפות, הפעם 103:113 מרשים בחוץ מול ניו אורלינס ושיפרו את מאזנם (26:23), בניסיון להשתחל לפליי-אין בסיום העונה הסדירה.
3 צפייה בגלריה
הרננגומס חוסם את אבדיה
הרננגומס חוסם את אבדיה
הרננגומס חוסם את אבדיה
(צילום: AFP)
דני אבדיה אמנם שוב לא עלה בחמישייה, אבל סיפק משחק נהדר ופספס במעט הזדמנות לרשום דאבל-דאבל שלישי ברציפות. השורה הסטטיסטית שלו הלילה: 15 נקודות (5 מ-8 מהשדה, 1 מ-3 לשלוש ו-4 מ-6 מהעונשין), 9 ריבאונדים, שתי חטיפות ואסיסט ב-27 דקות. על הדרך גם רשם את מדד הפלוס-מינוס הגבוה בהתמודדות (14+). "דני מתבגר לנגד עינינו, הוא משחק ברמה אחרת", החמיאו לפורוורד הישראלי בשידור המשחק ב-NBC וושינגטון.
רבע שני (20:27) ושלישי (24:29) נהדרים, בתוספת הרחקתו של יונאס ולאנצ'יונאס, סידרו לוויזארדס יתרון דו-ספרתי 74:88, אותו הם לא שמטו עד לסיום. למעשה זה היה ערב מאוזן של כל שחקני וושינגטון. שבעה מתוך התשעה ששותפו קלעו בספרות כפולות. אבדיה הגיע לשם הודות לארבע נקודות רצופות לקראת סיום הרבע השלישי (שקבעו 66:79), כשהוא לא פוחד להיכנס בכוח לסל ומציג משחק ורסטילי בשני צידי המגרש.
3 צפייה בגלריה
דלון רייט
דלון רייט
דלון רייט מבין שזה היום של הוויזארדס
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
ולאנצ'יונאס לא מאמין שהוא מורחק מהמשחק
ולאנצ'יונאס לא מאמין שהוא מורחק מהמשחק
ולאנצ'יונאס לא מאמין שהוא מורחק מהמשחק
(צילום: AFP)
חמש דקות לסיום לארי נאנס ג'וניור עוד צימק ל-97:92, אבל בראדלי ביל קלע 8 נקודות רצופות ומונטה מוריס סגר עניין עם 6 קליעות עונשין ברצף. ללא קריסטפס פורזינגיס הפצוע, דווקא דניאל גאפורד הוליך את קלעי וושינגטון עם 21 נקודות ו-12 ריבאונדים.
ביל הוסיף 16 וקורי קיספרט 12. סי.ג'יי מקולום בלט אצל הפליקנס (24:26) עם 24 נקודות, ברנדון אינגרם סיפק 22 משלו וטריי מרפי קלע 10.
אגב, בין שני לשלישי וושינגטון תקבל הזדמנות נהדרת להשיג ניצחון שישי רצוף כשתתארח אצל סן אנטוניו החלשה.