אחרי תקופה ארוכה בה לא שיחק כדורסל, דני אבדיה עלה לפנות בוקר (בין רביעי לחמישי) לפרקט ב"מכה" של הכדורסל, מדיסון סקוור גארדן בניו יורק, בניצחון של וושינגטון 106:131 על הניקס במשחק הכנה לקראת תחילת העונה.
אבדיה סיים עם 2 נקודות בלבד ב-15 דקות, אבל אסור לשכוח שזה היה משחקו הראשון בהכנה (וושינגטון שיחקה שני משחקים בלעדיו בעקבות פציעה קלה בגב).
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
אבדיה במשחק מול הניקס
(Elsa/Getty Images)
אבדיה עלה לשחק כשעל נעליו הופיעו הכיתובים "עמדו לצד ישראל", וגם מחווה לזכרו של סגן איתי כהן ז"ל, קצין יחידת יהל"ם שנפל בקרב בקיבוץ עלומים בעוטף עזה במהלך מלחמת "חרבות ברזל".
בסיום התייחס מאמנו, ווס אנסלד ג'וניור, לסיטואציה הלא פשוטה איתה אבדיה מתמודד, וכיצד וושינגטון מנסה לסייע לו: "כל השחקנים פנו אליו, ודיברנו על המצב יחד כקבוצה. תמכנו בו, חיבקנו אותו והראינו לו שהוא חלק מהמשפחה שלנו. היה חשוב לנו שיידע שאכפת לנו מהמצב בו הוא נמצא. מחריד לצפות במה שקרה, והוא יודע שאנחנו תומכים בו לחלוטין". על היכולת המקצועית של אבדיה, הוסיף אנסלד ג'וניור: "דני שיחק מאוד פיזי, שמר על אחד השחקנים שהכי קשה לשמור עליהם (ג'וליוס רנדל) ולא ביצע עליו עבירות. זה סימן טוב".
למרות המשחק הפושר של אבדיה, מהלך אחד שלו, שלא ממש קשור לכדורסל, הפך לוויראלי. ג'ורדן פול, שהגיע בקיץ מגולדן סטייט וצפוי להיות הכוכב הגדול של הוויזארדס, החזיק בכדור בזמן שאבדיה היה חופשי לזריקה מחוץ לקשת, ואף סימן עם הידיים לפול שהוא פנוי. הגארד האמריקני החליט שלא למסור וזרק בעצמו, החלטה שתסכלה מאוד את הישראלי, וקשה היה להתעלם מתנועות הגוף שלו. פול סיים את המשחק עם 41 נקודות.
2 צפייה בגלריה
התסכול של אבדיה מפול
התסכול של אבדיה מפול
התסכול של אבדיה מפול
(צילום מסך מתוך טוויטר)
הוויזארדס יערכו משחק הכנה אחרון (בין שישי לשבת, 2:30) בטורונטו, ויחלו רשמית את הליגה בחוץ מול אינדיאנה בעוד שבוע.