זה היה באוויר בימים האחרונים, והיום (שישי) זה הפך לרשמי: מייק ג'יימס חתם במונאקו, אלופת היורוקאפ והמצטרפת החדשה ליורוליג.
"ממש חיפשתי אתגר אחר ומרגש. רציתי להתחיל עם משהו חדש לעומת מה שכבר חוויתי בעבר במהלך הקריירה שלי", אמר הגארד האמריקני (31) עם החתימה. "זו הזדמנות אמיתית בשבילי להתחיל הרפתקה חדשה, ולהוכיח מה אני שווה כשחקן במקום היפהפה הזה, מונאקו".
1 צפייה בגלריה
מייק ג'יימס
מייק ג'יימס
מייק ג'יימס. מחזק את מונאקו
(צילום: AFP)
"המטרה שלי היא לנצח בכמה שיותר משחקים ולהיות תחרותי מאוד ביורוליג", הבהיר ג'יימס, "אני שמח מאוד להצטרף למונאקו, ואני לא יכול לחכות עד שאתחיל לעשות את מה שאני אוהב בצרפת, באווירה נהדרת. אני לא יכול לחכות להצטרף לחברים ולהכיר את הקבוצה, בתקווה לעשות דברים נהדרים. אנחנו באים לכאן מבחוץ, אבל במטרה לפתח את השאיפות כאן ולהעלות את הקבוצה לרמה הגבוהה ביותר האפשרית".
מונאקו מהליגה הצרפתית, בהדרכת המאמן זבזדן מיטרוביץ', ערכה מהפכה בסגל והחתימה לא פחות מ-13 שחקנים חדשים – בהם ברוק מוטום, דונטאס מוטיונאס וליאו ווסטרמן. עם החתמתו הרשמית של ג'יימס, היא הופכת באופן סופי למועמדת מובילה להתברג בשמינייה שתעלה לרבע הגמר.
ג'יימס קלע 19.3 נקודות לערב ב-27 משחקים במדי צסק"א מוסקבה בעונה שעברה, אבל הסתכסך עם המאמן דימיטריוס איטודיס. ג'יימס סיים את העונה בברוקלין נטס, שם הוא רשם 7.7 נקודות, 4.2 אסיסטים ו-2.5 ריבאונדים ב-13 משחקים בעונה הסדירה, ו-3.7 נקודות בממוצע בתשעה משחקי פלייאוף שבהם שותף.