קייטלין קלארק, כוכבת הכדורסל של אוניברסיטת אייווה שהפכה השבוע לקלעית המצטיינת בתולדות כדורסל המכללות לנשים, ממשיכה לשבור שיאים.
החולצות הנושאות את שמהעפות מהמדפים (הווירטואליים) של ענקית הקמעונאות Fanatics, וכעת הן שברו את שיא המכירות עבור פריטים של שחקן או שחקנית מכללות בכל ענף ספורט מאז שהאתר החל למכור מוצרים של שחקני מכללות ב-2022.
1 צפייה בגלריה
קלארק
קלארק
שלשות הלוגו יצרו לה פופולריות שחוצה ענפים. קלארק
(צילום: Michael Reaves / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
פסיקה של בית המשפט העליון בארה"ב משנת 2021 אפשרה לספורטאי מכללות להרוויח כסף מהמותג האישי שלהם - שמם, תדמיתם ודמותם. זה אומר שספורטאים, כמו קלארק, יכלו להתחיל להרוויח כסף מהמותג שלהם. זמן קצר לאחר מכן, גם חנויות הרוויחו כסף.
קלארק עקפה את הקוורטרבק של אוניברסיטת קולורדו, שדור סנדרס, בנו של מאמנו וחבר היכל התהילה של ה-NFL דייון סנדרס, בדרך למקום הראשון ב-Fanatics. פריט לבוש בולט במיוחד שהמעריצים לא יכולים לקבל מספיק ממנו הוא חולצת טריקו של נייקי שכתוב עליה "You break it, you own it" יחד עם שם המשפחה של קלארק והמספר 22 שמזוהה איתה.
קלארק קלעה השבוע שיא קריירה של 49 נקודות בניצחון על מישיגן, והפכה כאמור לקלעית המצטיינת בתולדות כדורסל המכללות לנשים עם 3,569. עד סיום העונה היא יכולה לשבור גם את השיא לגברים, שבו מחזיק פיט מראביץ' (3,667).
השלשה ששברה את השיא
שלשות הלוגו והמסירות הביאו לה פופולריות שחוצה ענפים. באוקטובר, במשחק ששוחק באיצטדיון הפוטבול של האוניברסיטה, הגיעו יותר מ-55 אלף צופים. כל משחק של אייווה, שאולמה מכיל 15 אלף מקומות, הוא סולד אאוט מוחלט - והיה כך גם אם היו בהיכל מקום ל-30 אלף - וכך גם כל משחק חוץ, גם במקומות שבהם רמת ההתעניינות בכדורסל נשים היא לא ממש גבוהה.