לוס אנג'לס השיגה לפנות בוקר (בין ראשון לשני) ניצחון בכורה העונה, 118:121 דרמטי במיוחד על ממפיס, אבל את המשחק סיים הצוות המקצועי של הקבוצה עם לא מעט חששות. לא רק מהיכולת הפושרת שנמשכת עוד מקדם העונה, אלא גם מהפציעה שספג לברון ג'יימס.
עוד במהלך המחצית הראשונה, פורוורד ממפיס, דזמונד ביין, התנגש ברגלו הימנית של ג'יימס, וגרם לו ליפול על הפרקט. כוכב הלייקרס נשאר שם מספר דקות, הלייקרס הזעיקו פסק זמן כדי שהצוות הרפואי יוכל לבדוק מה מצבו - ובהמשך הוא חזר לשחק. ועדיין, גם לברון עצמו הודה בסיום שהפציעה מדאיגה אותו.
5 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
"אמרתי לעצמי: 'לא שוב'". לברון
(צילום: AFP)
5 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
נפצע - והדאיג. ג'יימס
(צילום: AP)
מדובר באותה רגל שנפגעה גם במהלך העונה שעברה, אז היה מדובר על נקע בקרסול שגרם לג'יימס להחמיץ 26 משחקים. "הדבר הראשון שחשבתי לעצמי אחרי שנפלתי על הפרקט היה 'לא שוב'", אמר ג'יימס. "ניסיתי להתחמק, אבל פשוט נפלתי. אעבור טיפולים סביב השעון". בכל מקרה, על-פי דיווחים בארה"ב, לברון צפוי להחמיץ לפחות את המשחק הקרוב של הקבוצה - מחרתיים בסן אנטוניו.
כוכב הניצחון של הלייקרס היה דווקא כרמלו אנתוני, שסיפק 28 נקודות ועלה למקום התשיעי ברשימת קלעי כל הזמנים של ה-NBA, אחד מעל מוזס מלון האגדי. "זה כבוד גדול להיות ברשימה מכובדת שכזו", הודה אנתוני. "קשה להסביר את זה במילים. אני עדיין אוהב את המשחק ומגיע כל יום לעבודה כדי להשתפר".
5 צפייה בגלריה
ג'ה מוראנט
ג'ה מוראנט
בסוף יזכרו לו את ההחטאה בסיום. מוראנט
(צילום: AP)
"כישלונות בונים אופי". הציוץ של מוראנט
ביתרון 116:119, 2.5 שניות לסיום, אוהדי הלייקרס חששו מעוד הפסד. ג'ה מוראנט נשלח לקו העונשין לשלוש זריקות והיה יכול לכפות הארכה. הוא עוד קלע את השתיים הראשונות, אך החטיא את השלישית. בכל מקרה, הוא סיים ערב ענק של 40 נקודות ו-10 אסיסטים. "כישלונות בונים אופי", צייץ מוראנט בסיום. מאמנו, טיילר ג'נקינס, החמיא לו: "הוא הולך להפוך לבלתי עציר".

דוראנט: "לא מצפה שקיירי יציל אותנו"

ברוקלין (מאזן 2:1) לא פתחה טוב את העונה ואת עיקר תשומת הלב מקבל האיש שיושב בבית - קיירי ארווינג הלא מחוסן. בלעדיו, רק קווין דוראנט (38 נקודות) וג'יימס הארדן (15) קלעו בספרות כפולות בהפסד 111:95 לשארלוט בבית.
5 צפייה בגלריה
קווין דוראנט
קווין דוראנט
"אין לנו בעיה של ביטחון". דוראנט
(צילום: AFP)
"במהלך המשחק אני לא חושב אם יש לנו מספיק כדי לנצח, ברור שאנחנו רוצים את קיירי איתנו על הפרקט, הוא חלק גדול ממה שאנחנו עושים, אבל זה לא קורה כרגע", הסביר דוראנט. "למרות זאת, אנחנו לא מצפים שקיירי יציל אותנו ואין לנו בעיה של ביטחון, פשוט צריך להמשיך לשחק. זה רק שלושה משחקים".
הנטס גם התלוננו שהארדן לא מקבל מספיק שריקות (הגיע פעם אחת לקו העונשין), זאת בעקבות שינויים שחלו העונה ונקבעו כדי למנוע סחיטת עבירות מכוונות. "הארדן נפגע מכך בגלל שהוא הפך ל'נער הפוסטר' של השריקות הללו, זה לא הוגן", אמר מאמנו סטיב נאש.
5 צפייה בגלריה
ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן
לא מקבל מספיק שריקות? הארדן
(צילום: AFP)
הארדן עצמו הוסיף: "אני לא מתכוון להתלונן על כך, אבל עבירה זו עבירה. זה די פשוט. אני מרגיש ששופטים שמים יותר מדי דגש על חוקים ועל שחקנים מסוימים. אבל זה לא ביג דיל, אני רק רוצה שישרקו את מה שהם רואים".