וושינגטון הובסה הלילה (בין רביעי לחמישי) 132:102 בביתה בידי טורונטו ורשמה את הפסדה ה-25 העונה לעומת 5 ניצחונות בלבד. זה הפסדם השלישי ברציפות של הוויזארדס וה-11 מתוך 13 המשחקים האחרונים. הראפטורס לעומת זאת, שיפרו את מאזנם ל-18:12 וקטעו רצף של שלושה הפסדים.
דני אבדיה פתח בחמישייה וקלע 12 נקודות להן הוסיף שני ריבאונים, שתי חטיפות ואסיסט אחד ב-24 דקות, אך זה לא ממש עזר למארחת, שפיגרה במשך כל המשחק וראתה את ההפרש הולך וטופח ככל שהדקות נקפו.
1 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול גארי טרנט ג'וניור
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול גארי טרנט ג'וניור
תבוסה ביתית קשה לוושינגטון. דני אבדיה מול גארי טרנט ג'וניור
(Brad Mills/Reuters)
זו הייתה עוד תצוגה הגנתית חלשה מבחינת הקבוצה של ווס אנסלד ג'וניור, שספגה 132 נקודות. טורונטו סיימה את הרבע הראשון ביתרון 25:31 וירדה למחצית ביתרון תשע (50:59). כאמור, ההפרש המשיך לגדול, והרבע האחרון היה התפרקות מוחלטת של וושינגטון ולמעשה היה גארבג' טיים אחד ארוך.
קייל קוזמה וג'ורדן פול (1 מ-7 מעבר לקשת) הוליכו את קלעי וושינגטון עם 14 נקודות כל אחד, קורי קיספרט תרם 13 מהספסל, דניאל גאפורד קלע 12 לצד 8 ריבאונדים וטיוס ג'ונס הוסיף 11. בצד השני, או. ג'י אנונובי הצטיין עם 26 נקודות, פסקל סיאקם היה נהדר גם הוא עם 20, 11 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, וסקוטי בארנס היה קרוב לטריפל דאבל (20 נקודות, 12 ריבאונדים ו-8 אסיסטים).
וושינגטון תמשיך למשחק בית שלישי ברציפות ותארח את ברוקלין בלילה שבין שישי לשבת. הראפטורס לעומת זאת יתארחו אצל מי שכרגע נראית כקבוצה הטובה ביותר ב-NBA - בוסטון.