העונה הנוראית של וושינגטון וויזארדס קיבלה הלילה (בין שישי לשבת) חותמת נוספת כשהקבוצה השוותה את שיא ההפסדים שלה לעונה אחת, 63, כשנוצחה 108:102 בביתה בידי פורטלנד טריילבלייזרס. הוויזארדס רדפו אחרי יריבתם כמעט לכל אורך ההתמודדות ואף עלו ליתרון ברבע האחרון, אך לא הצליחו להימנע מהפסד שני ברציפות וחמישי בששת המשחקים האחרונים.
דני אבדיה חזר לקלוע בספרות כפולות לאחר שבמשחק הקודם נגד הלייקרס סיים עם 7 נקודות ובכך נקטע רצף של 14 משחקים בהם לא ירד מ-14 נקודות (כזכור, הוא נאלץ לרדת מהפרקט בעקבות מרפק שחטף בראשו מלברון ג'יימס). הפורוורד הישראלי סיים עם 22 נקודות ו-12 ריבאונדים, ורשם דאבל-דאבל מספר 16 העונה (כמות שרשם בשלוש עונותיו הראשונות ב-NBA ביחד). הוא הוסיף גם חטיפה ושתי חסימות וסיים ללא אסיסטים.
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן פורטלנד טריילבלייזרס ג'סטין מינאיה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן פורטלנד טריילבלייזרס ג'סטין מינאיה
חזר לקלוע בספרות כפולות, אך זה לא עזר לוושינגטון. דני אבדיה מול ג'סטין מינאיה
(Geoff Burke/Reuters)
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
הישראלי רשם בעונה זו את אותה כמות דאבל-דאבלים שהיו לו בשלוש עונותיו הראשונות ב-NBA
(Geoff Burke/Reuters)
פורטלנד ניצלה היטב את חסרונם של קייל קוזמה, טיוס ג'ונס, בילאל קוליבאלי ולנדרי שאמט אצל הוויזארדס והוליכו לאורך מרבית המשחק. עם זאת, וושינגטון הצליחה לחזור למשחק ואף להוביל במהלך הרבע האחרון, אך הבלייזרס התעשתו, נטלו מחדש את ההובלה ורשמו ניצחון שני ברציפות ו-21 העונה.
דיאנדרה אייטון רשם משחק נפלא וסיים עם דאבל-דאבל של 34 נקודות ו-13 ריבאונדים אצל המנצחת. דלאנו בנטון עלה מצוין מהספסל של האורחת והוסיף 21 8 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, בעוד סקוט הנדרסון סיים עם 19 ו-7 אסיסטים. בצד השני, אבדיה סיים כקלע המוביל של וושינגטון עם 22 כאמור, ג'ורדן פול הוסיף 20 ו-9 אסיסטים וטריסטן ווקצ'ביץ' תרם 17 ו-7 ריבאונדים.
בלילה שבין ראשון לשני תתארח וושינגטון אצל מינסוטה ותקווה לחזור למסלול הניצחונות ובכך להימנע מקביעת שיא הפסדים חדש מבחינת המועדון.