סקוט ברוקס, נפרד לפני קצת פחות מחודש מוושינגטון אחרי חמש שנים בתפקיד המאמן הראשי. כעת מדווח אדריאן ווז'נרובסקי כי הוא בדרך ליעד חדש ומעניין. הכתב הבכיר של ESPN צייץ הערב (שישי) כי ברוקס נמצא במשא ומתן מתקדם עם פורטלנד וצפוי לשמש כעוזרו של המאמן החדש צ'ונסי בילאפס. רכז העבר בן ה-44 קיבל את התפקיד בטרייל-בלייזרס לפני מספר שבועות, אחרי שהיה עוזרו של טיירון לו בלוס אנג'לס קליפרס ויעמוד בפעם הראשונה בקריירה על הקווים כמאמן ראשי.
כזכור, קבוצתו של דני אבדיה אמנם העפילה לפלייאוף לראשונה אחרי שלוש שנים, אך הודחה כבר בסיבוב הראשון עם 4:1 לפילדלפיה. העונה הסדירה הייתה בינונית מאוד - ורק פיניש נהדר העלה אותה לטורניר הפליי-אין ומשם לפלייאוף.
1 צפייה בגלריה
המאמן סקוט ברוקס
המאמן סקוט ברוקס
סקוט ברוקס. ממאמן ראשי לעוזר מאמן
(צילום: AP)
הוויזארדס עדיין לא הכריזו על מחליפו של ברוקס, אך נראה שהמועמד המוביל הוא ווס אנסלד ג'וניור, עוזר המאמן של דנבר בשש העונות האחרונות. אנסלד ג'וניור הוא בנו של אגדת העבר של וושינגטון, ווס אנסלד וגם עבד במועדון בעצמו כסקאוט וכעוזר ממאמן בתקופה בה אביו שימש כג'נרל מנג'ר.
ג'מאל מוזלי שהיה גם כן ברשימת הסופית של הוויזארדס לתפקיד יחתום כנראה באורלנדו והשאיר את אנסלד ג'וניור כמועמד היחיד בפנקס שלהם.