וושינגטון השיגה הלילה (בין שבת לראשון) ניצחון שני ברציפות כשהביסה 118:138 את אורלנדו מג'יק. דני אבדיה, שרשם משחק טוב מאוד בניצחון החוץ על הניקס, רשם משחק חלש יחסית, כשעלה מהספסל ולא הצליח לקלוע במשך 25 דקות שקיבל.
הישראלי סיים ללא נקודות כאמור, וארבעה ריבאונדים. רוי האצ'ימורה היה האיש של המארחת עם 30 נקודות, כאשר קייל קוזמה היה הקלע המוביל אחריו עם 25 לזכות הוויזארדס. בראדלי ביל סיים עם 17, כך גם קריסטפס פורזינגיס - אך הלטבי נאלץ לרדת לחדר ההלבשה בעקבות פציעה ולא חזר עד סיום המשחק וסיפק לא מעט כאבי ראש לווס אנסלד ג'וניור.
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
דני אבדיה
(צילום: AP)
הוויזארדס השתלטו על העניינים כבר מהפתיחה, וסיימו את הרבע הראשון ביתרון דו ספרתי. המקומיים שמרו על יתרונים לאורך מרבית שלבי המשחק, כאשר גם הופעה טובה מאוד של מארקל פולץ (23 נקודות ו-8 אסיסטים) ופרנץ ואגנר (20) לא שינתה את התמונה מבחינת המג'יק, ששבו להפסיד לאחר הניצחון על הפליקנס, וסופרים שלושה הפסדים בארבעת משחקיהם האחרונים.
בניגוד לתרומה היחסית דלילה של ספסל האורחת, המחליפים של אנסלד ג'וניור נתנו תפוקה משמעותית בהרבה. מעל כולם בלטה כמובן תרומתו של האצ'ימורה, כאשר וויל ברטון היה מצוין גם הוא (15 ו-8 אסיסטים). ברבע הרביעי לחצה וושינגטון על דוושת הגז, ביצעה בריחה נוספת - וסגרה עניין.
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן אורלנדו מג'יק מארקל פולץ
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן אורלנדו מג'יק מארקל פולץ
רשם משחק לא טוב, אך הוויזארדס עם ניצחון שני ברציפות. דני אבדיה שומר על מארקל פולץ
(AFP)
המשחק הבא של הוויזארדס יהיה בעוד שלושה ימים, כשיתארחו בטקסס אצל דאלאס מאבריקס ולוקה דונצ'יץ'. השחקנים של ווס אנסלד ג'וניור יקוו להפתיע ולהינשא על מומנטום שני הניצחונות הרצופים עמו הם מגיעים למשחק. אורלנדו תחזור לאולמה הביתי ותארח את בוסטון בעוד יומיים.