הניצחון הגדול הלילה (בין שבת לראשון) של וושינגטון על אטלנטה לא משנה את העובדה שהעונה שעוברת על הוויזארדס היא חלשה מאוד. הקבוצה של ווס אנסלד מחזיקה במאזן השני הכי גרוע ב-NBA (יחד עם סן אנטוניו), עם 7 ניצחונות בלבד לעומת 31 הפסדים. היחידה שמחזיקה במאזן גרוע יותר היא דטרויט - 3:36. היום, השתיים הודיעו כי עשו טרייד אחת עם השנייה.
במסגרת הטרייד, תקבל הקבוצה בה משחק דני אבדיה את מרווין באגלי ואייזה ליברס, בנוסף לשתי בחירות דראפט מהסיבוב השני, ותשלח לדטרויט את מייקל מוסקאלה ודנילו גלינארי.
2 צפייה בגלריה
שחקן דטרויט פיסטונס מרווין באגלי
שחקן דטרויט פיסטונס מרווין באגלי
נבחר בדראפט 2018 לפני לוקה דונצ'יץ'. מרווין באגלי
(Brett Davis/Reuters)
2 צפייה בגלריה
שחקן דטרויט פיסטונס אייזאה ליברס
שחקן דטרויט פיסטונס אייזאה ליברס
אייזאה ליברס
(Brett Davis/Reuters)
באגלי נחשב לאחד הכישרונות הגדולים של דראפט 2018, בו נבחר על ידי סקרמנטו במקום השני - לפני שחקנים כמו לוקה דונצ'יץ', טריי יאנג ושיי גילג'וס אלכסנדר, אך לא בדיוק עמד בציפיות. העונה הוא מחזיק בממוצעים של 10.2 נקודות ו-4.5 ריבאונדים. ליברס שקולע העונה 5 נקודות בממוצע עבר יחד עם באגלי, ואחרי שנתיים וחצי בפיסטונס הוא מגיע לתחנה שנייה בקריירת ה-NBA.
מדובר בחילוף של שני שחקנים מבוגרים (גלינארי בן 35 ומוסקאלה בן 32) בשניים צעירים (גילאים 24 ו-25) ואם וושינגטון הייתה קבוצה צעירה יחסית וחסרת ניסיון עד עתה, כעת ממוצע הגילאים אצלה יורד עוד יותר.
שתי הקבוצות יפגשו את שחקניהם לשעבר כבר מחר (22:00), כשוושינגטון תארח את דטרויט.