צרות בלוס אנג'לס לייקרס. לברון ג'יימס ייעדר בין שבועיים לשלושה עקב פציעה ברגלו הימנית, כך מדווחים היום (שלישי) בארה"ב. דווקא כשהמועדון נמצא בקרב על הפליי-אין, הכוכב צפוי להחמיץ בין 7 ל-11 משחקים.
לברון נפגע במהלך משחק קבוצתו מול דאלאס, אך למרות זאת המשיך לשחק וסייע לחבריו לצאת עם ניצחון שלישי ברציפות כשהוא קולע 26 נקודות. היום הוא עבר בדיקות והומלץ על מנוחה של בין שבועיים לשלושה.
2 צפייה בגלריה
שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס
שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס
כאב ראש ללייקרס. לברון ג'יימס
(רויטרס)
יש לציין שלברון ג'יימס נעדר במשך שלושה משחקים לפני פגרת האולסטאר בשל פציעה בקרסול רגלו השמאלית, וכעת הוא נפצע ברגל ימין. בנוסף אליו, הלייקרס הודיעו כי גם דיאנג'לו ראסל בספק לקראת המשחק מול הגריזליס בשל נקע בקרסול, שגרם לו להחמיץ גם את המשחק מול דאלאס.
לברון ג'יימס הגדיר את המשחקים שנותרו עד סיום העונה הנוכחית, כ"מהחשובים בקריירה", מה שככל הנראה גרם לו להישאר ולהשלים את אותו משחק מול המאבריקס. כעת, נראה כי לברון ייאלץ בכל זאת לשבת בצד בזמן שחבריו ינסו לחפות על היעדרותו.

לאמלו בול סיים את העונה

לאמלו בול, שחקנה הטוב ביותר של שארלוט הורנטס שמוביל אותה גם בנקודות וגם באסיסטים, שבר הלילה את הקרסול בניצחון של קבוצתו על דטרויט פיסטונס, והוא סיים את העונה. הגארד סיים את העונה השלישית שלו ב-NBA עם ממוצעים של 23.3 נקודות למשחק לצד 8.4 אסיסטים ו-6.4 ריבאונדים. ההורנטס שלו נמצאים במקום ה-14 במזרח עם מאזן 43:20.
אגב, אחיו הגדול של לאמלו, הגארד של שיקגו בולס לונזו בול, לא שיחק כדורסל מאז ינואר 2022 והוא עדיין לא יכול לרוץ אחרי שנפצע בברכו.
2 צפייה בגלריה
לאמלו בול
לאמלו בול
סיים את העונה. בול
(צילום: AP)
פורסם לראשונה: 07:55, 28.02.23