אולימפיאקוס נראית העונה כאחת הקבוצות החזקות ביורוליג, והערב (חמישי) השיגה ניצחון חמישי בשבעה משחקים, הפעם 65:67 צמוד ודרמטי על פנרבחצ'ה.
במחצית הראשונה היה נדמה כאילו המארחת הולכת לעבר ניצחון קליל, כשלקראת הירידה להפסקה היא כבר הוליכה 27:40 מבטיח – אבל משהו קרה ברבע השלישי, ואולימפיאקוס נעלמה כמעט לחלוטין מהפרקט, איבדה את כל ההפרש שלה וברגעי ההכרעה קיבלנו נדנדה, כשהיתרון עבר מצד לצד.
3 צפייה בגלריה
קסלוקאס חוגג
קסלוקאס חוגג
דרמה גדולה. סלוקאס חוגג
(צילום: עוז מועלם)
1:40 דק' לבאזר, קוסטאס סלוקאס (14 נקודות) קלע שלשה שהעלתה את היוונים ליתרון 62:65. סל ועבירה של אקיל פולונארה 39 שניות לסיום קבע שוויון. תומאס ווקאפ איבד כדור ופייריה הנרי (8 נקודות) ניסה להכריע את ההתמודדות, אך הזריקה שלו הלכה החוצה. סלוקאס לקח את הריבאונד, הלך עד הסוף, ושתי שניות לבאזר קלע את סל הניצחון.
לצד סלוקאס שקלע 14, מוסטפה פאל (9 ריבאונדים), טיילר דורסי ויאנוליס לרנצקיס הוסיפו 10 כל אחד. יאן וסלי הוביל את המפסידה עם 14 נקודות ו-9 ריבאונדים, ננדו דה קולו ומרקו גודוריץ' סיפקו 10 כ"א.
3 צפייה בגלריה
אטורה מסינה עם שחקני מילאנו
אטורה מסינה עם שחקני מילאנו
צמודים לברצלונה. אטורה מסינה עם שחקני מילאנו
(צילום: EPA)
מילאנו לא התקשתה וניצחה את הכוכב האדום בלגרד 62:79 באיטליה. הקבוצה של אטורה מסינה ניצחה 6:24 ברבע הראשון ומשם שייטה לניצחון, לאחר פתיחה מוחצת של 0:13 וכן 2:19.
בעקבות הניצחון של האיטלקים וההפסד של ברצלונה בתל אביב, מילאנו עלתה למקום הראשון בטבלת היורוליג, עם מאזן זהה (1:6) וגם הפרש סלים זהה לזה של בארסה. שאבון שילדס הצטיין עם 18 נקודות, לוקה מיטרוביץ' בלט מנגד עם 17.
3 צפייה בגלריה
תמיר בלאט
תמיר בלאט
הישראלים לא פגעו. תמיר בלאט
(צילום: getty images)
באיירן מינכן לא התקשתה מול אלבה ברלין וניצחה אותה 69:82 בחוץ. שלושה רבעים קיבלנו משחק צמוד, אך האחרון היה במעמד צד אחד הודות למשחק נהדר של דארון הילארד (25 נקודות ו-6 ריבאונדים). מאודו לו (23 נקודות) הוביל את קלעי אלבה, כשתמיר בלאט ויובל זוסמן קלעו ביחד רק 2 נקודות.
זוסמן קלע 1 מ-2 מהשדה בקצת פחות מ-20 דקות, והוסיף ריבאונד אחד ושני איבודי כדור. בלאט סיים ללא נקודות, עם 2 ריבאונדים, 2 אסיסטים ו-3 איבודים ב-11 דקות משחק.