חמישה משחקים מלבד המפגש בין מכבי ת"א לברצלונה נערכו הערב (שלישי) במסגרת המחזור ה-22 ביורוליג. אולימפיאקוס הרשימה עם 73:93 גדול בחוץ על פנרבחצ'ה בעוד מילאנו גברה על באסקוניה וקטעה רצף של חמישה הפסדים.
פרטיזן בלגרד הרשימה עם 71:92 ביתי על פרטיזן בלגרד, ים מדר שותף שבע דקות בגארבג' טיים ותרם 3 נקודות. יריבתה הבאה של מכבי ת"א ולנסיה ניצחה 73:82 את באיירן מינכן.
1 צפייה בגלריה
שחקן אולימפיאקוס תומאס וולקאפ מול שחקן פנרבחצ'ה ניק קלאתיס
שחקן אולימפיאקוס תומאס וולקאפ מול שחקן פנרבחצ'ה ניק קלאתיס
אולימפיאקוס חזרה עם ניצחון גדול מאיסטנבול. תומאס וולקאפ מול ניק קלאתיס
(EPA)

פנרבחצ'ה - אולימפיאקוס 93:73 | הצגה גדולה של היוונים, שסופרים כבר ארבעה ניצחונות רצופים וירוויחו עוד כמה ימים לפחות בראש הטבלה. מנגד, הקבוצה של איטודיס חטפה סטירה קשה, וסופרת כבר תשעה הפסדים העונה. אולימפיאקוס השתלטה על המשחק מהפתיחה וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 10:24. היתרון של האורחת הלך וגדל, והרבע האחרון היה גארבג' טיים אחר ארוך במהלכו הצליחה פנר למזער מעט נזקים. קוסטס פאפאניקולאו (21) ואייזאה קאנאן (20) הוליכו את קלעי המנצחת גודוריץ' קלע 24 למפסידה.
מילאנו - באסקוניה 83:89 | האיטלקים עצרו את הסחף, והשיגו ניצחון ראשון לאחר חמישה הפסדים רצופים. מנגד, האורחת שהשיגה 111:114 גדול על אלופת היורוליג אנאדולו אפס במחזור שעבר, ירדה לקרקע ועלולה למצוא את עצמה מחוץ לשמינייה הראשונה בתום המחזור. טימותי לואוו-קברו (17 נקודות) ויוהאנס פויגטמן (16) הוליכו את קלעי המנצחת, שעלתה מעל המקום האחרון בטבלה, לפחות זמנית.
תוצאות נוספות: פרטיזן בלגרד - וילרבאן 71:92 ולנסיה - באיירן מינכן 73:82 וירטוס בולוניה - הכוכב האדום בלגרד 72:84