קאמבק גדול של וושינגטון לא הספיק לה הלילה (בין שישי לשבת) במשחק החוץ בשארלוט והיא נוצחה בסיומו של מותחן, 117:116 מול אחת מהקבוצות החלשות במזרח. הוויזארדס למעשה חזרו מפיגור של 22 הפרש ברבע השלישי עד למינוס נקודה, פחות משלש דקות לבאזר, אבל לא הצליחו לקלוע בארבע ההתקפות האחרונות שלהם ונוצחו בדרמה גדולה.
היה זה גם ערב שדני אבדיה לא ממש ירצה לזכור. על אף שפתח שוב בחמישייה, הפורוורד הישראלי שותף ל-9 דקות בלבד וסיים ללא נקודות (0 מ-2 מהשדה) ועם ריבאונד אחד, שני איבודים, שתי עבירות ומדד פלוס מינוס של 17-, הנמוך בהתמודדות. יש לציין כי אם מוציאים לרגע את משחק הפתיחה מול אינדיאנה (בו נפצע כעבור שמונה דקות), מדובר בשיא שלילי של דקות עבור אבדיה העונה.
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
לא ערב שיצרה לזכור. אבדיה ומאמנו אנסלד ג'וניור
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
קוזמה
קוזמה
קוזמה מנסה למצוא פרצה מול היער הלבן-תכול
(צילום: רויטרס)
זה היה גם משחק חלש באופן כללי של וושינגטון. בעיקר בשלושת הרבעים הראשונים. התעוררות מאוחרת של קריסטפס פורזינגיס ובעיקר בראדלי ביל, כאמור, הצליחה לצמק עד ל-117:116 וב-2:30 הדקות האחרונות אף קבוצה לא הצליחה לקלוע סל. פורזינגיס, למשל, החטיא ממצב נוח וביל פספס פעמיים, כולל בזריקה האחרונה של המשחק.
ביל בלט אצל המפסידה (מאזן 12:11) עם 33 נקודות, 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, אבל גם סיפק שני איבודים קריטיים במאני-טיים, שמנעו מהפך. פורזינגיס הוסיף 21 נקודות ו-11 ריבאונדים, קורי קיספרט וקייל קוזמה תרמו 14 כ"א ומונטה מוריס קלע 12. למעשה הרבע האחרון הנהדר של הוויזארדס (10:28) היה זה שלמעשה כיפה על 36 דקות רעות.
3 צפייה בגלריה
ביל
ביל
קאמבק מאוחר לא עזר. ביל
(צילום: רויטרס)
הניצחון של ההורנטס (15:7) מרשים גם בשל העובדה ששוב חסרו את לאמלו בול. הם רשמו שיא עונתי של 74 נקודות במחצית הראשונה (בסיומה הוליכו בפלוס 15), אבל לא ממש הגיעו לרבע האחרון. בכל מקרה, הם השיגו את ניצחונם השלישי בארבעה משחקים ונהנו מערב נהדר של טרי רוז'יר (25 נקודות ו-8 אסיסטים) וקלי אוברה ג'וניור (22). פי.ג'יי וושינגטון סיים עם 21 ומייסון פלאמלי הוסיף 17 נקודות ו-10 ריבאונדים.