אין חדש תחת השמש: עוד הפסד לוושינגטון. האמת, אפשר לקרוא לזה כבר משבר. הוויזארדס נוצחו הלילה (בין שבת לראשון) בפעם השישית ברציפות, הפעם 114:107 ביתי ללוס אנג'לס קליפרס וממשיכים להתדרדר בטבלת המזרח.
דני אבדיה קיבל שוב 39 דקות (בדיוק כמו בשני המשחקים האחרונים) וסיים ערב של 11 נקודות (4 מ-10 מהשדה, 3 מ-7 משלוש), 6 ריבאונדים, 6 אסיסטים וחסימה אחת (ועוד על פול ג'ורג'). כרטיס הביקור שלו - משחק ההגנה - שוב היה שם ולמרות הפסד קבוצתו, הוא זכה לשבחים. אחד מהם היה מכתב "האתלטיק", טוני ג'ונס, שצייץ: "אין הרבה שומרי כנף טובים מדני אבדיה ב-NBA".
3 צפייה בגלריה
אבדיה
אבדיה
משחק טוב, אבל עוד הפסד. אבדיה
(צילום: AFP)
"אין הרבה שומרי כנף טובים מדני אבדיה ב-NBA": הציוץ של טוני ג'ונס
וושינגטון הוליכה לאורך שלושה רבעים, כולל בפלוס 13 (71:84). רק שמאותו רגע נעלמה. פול ג'ורג' (בערב ענק) וג'ון וול, שחזר לראשונה לפרקט מול הקבוצה שהפך בה לסמל, הציתו ריצת 0:15 ומשם המומנטום החליף צד.
אבדיה, שהגיע למשחק כשבששת הופעותיו הקודמות קלע ב-2 מ-17 מחוץ לקשת, נעץ שתי שלשות רצופות ברבע הראשון ועוד אחת בקלאץ', כשקבע 103:103, פחות משלוש דקות לסיום. הסל שבסופו של דבר עשה את ההבדל בהתמודדות הגיע 23.8 שניות לסיום, כאשר ניקולה באטום נותר פנוי וצלף שלשה שקבעה 107:110. קריסטפס פורזינגיס לא מצא את הטבעת מהעבר השני, וכשהריבאונד הגיע לפול ג'ורג' - אבדיה ביצע עליו עבירה בלתי ספורטיבית, 6 שניות לבאזר, שסגרה עניין.
3 צפייה בגלריה
אבדיה
אבדיה
החסימה האדירה של אבדיה על ג'ורג'
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
אבדיה מול לנארד
אבדיה מול לנארד
משחק הגנה נהדר. אבדיה מול לנארד
(צילום: AFP)
קייל קוזמה הוליך את קלעי המפסידה עם 35 נקודות (25 בתוכן במחצית הראשונה) ו-12 ריבאונדים, פורזינגיס הוסיף 30 ו-15 בהתאמה וג'ורדן גודווין תרם 17 נקודות, 6 אסיסטים ו-6 חטיפות. הוויזארדס, עם מאזן 16:11, יארחו את ברוקלין בלילה שבין שני לשלישי.
ומה אצל המנצחת? ג'ורג' כיכב עם 36 נקודות, מרכוס מוריס הוסיף 19 וקוואי לנארד הסתפק ב-13 נקודות ו-8 ריבאונדים. וול רשם גם הוא 13 נקודות ורשם מהלך שהפך לוויראלי במחצית הראשונה. הוא קלע סל לא פשוט וחגג בטירוף תוך שהוא מקפיץ גם את אוהדי הוויזארדס וצועק: "זאת העיר שלי".