בן סימונס הבהיר לראשי פילדלפיה בפגישה בחודש שעבר שהוא נחוש לעזוב את הקבוצה בכל מחיר - והמחיר הזה כבר מתחיל לעלות לו. ב-ESPN דווח שפילי לא שילמה לרכז את החלק הראשון בשכרו העונתי - 8.25 מיליון דולר, מכיוון שהוא לא הופיע ליום התקשורת וכן למחנה האימונים.
במידה שימשיך בסירובו להגיע לפעילות השוטפת של הסיקסרס, סימונס ימשיך שלא לקבל שכר. כבר ביום שלישי לפנות בוקר צפוי לקבוצתו משחק ההכנה הראשון שלה לקראת העונה נגד טורונטו, ואם הוא לא יופיע אליו, 227 אלף דולרים נוספים ינוכו ממשכורתו. למעשה, על כל משחק שיחמיץ סימונס - זה יהיה הסכום שיפסיד.
2 צפייה בגלריה
סימונס מאוכזב
סימונס מאוכזב
סימונס. רוצה לעזוב בכל מחיר
(צילום: AP)
"אני לא רוצה לדבר על נושאים כספיים בנוגע אליו", אמר נשיא פעולות הכדורסל של המועדון, דריל מורי. "אבל הדברים די ברורים לאור ההסכם שיש לליגה עם ארגון השחקנים".
גם ג'ואל אמביד התבטא בנוגע לסימונס: "בכנות, אגיד שאני מאוכזב. בעונה הסדירה שיחקנו טוב יחד, אפילו די שלטנו. אני מאוכזב שהוא לא כאן, והוא יודע את זה. הוא יודע שאנחנו יכולים לנצח יחד".
2 צפייה בגלריה
ג'ואל אמביד ובן סימונס חוגגים
ג'ואל אמביד ובן סימונס חוגגים
אמביד וסימונס בימים שמחים יותר
(צילום: רויטרס)
בארה"ב דיווחו שכדי להימנע מהמשך אי תשלום משכורתו, סימונס עשוי בסופו של דבר כן לחזור לפילדלפיה, אבל לטעון לפציעה וכך לקבל את כספו. בנוסף, 8.25 מיליון הדולרים שכבר קוזזו ממשכורתו, נכנסו לחשבון מיוחד - ובמידה שהרכז כן ישוב למועדון, הוא יקבל אותו בחזרה.