במשחק בו סקרמנטו חזרה מפיגור דו-ספרתי ברבע האחרון וכפתה הארכה, אך שלשה של דמיאן לילארד על הבאזר העניקה לקבוצתו מילווקי ניצחון 142:143, מי שהצליח לגנוב את ההצגה הוא דווקא מאמן הקבוצה המפסידה מייק בראון. 9:27 דקות לסיום הזמן החוקי במשחק הלילה (בין ראשון לשני), ניגש בראון לשופט בצורה מאיימת והתרחק ממנו רק כאשר השחקן מאליק מונק השתלט עליו מאחורה - מה שעלה לו בהרחקה.
במסיבת העיתונאים לאחר המשחק, הפתיע בראון את הנוכחים בחדר כששלף מחשב נייד והכריז: "אני רק רוצה להראות לכם למה הורחקתי". בראון הציג קטע מהרבע השלישי, ואמר: "תראו, (דיארון) פוקס בקושי שם את היד שלו על המותניים של דמיאן לילארד, אבל השופטים נתנו שלוש זריקות. במחצית הראשונה הם קיבלו 19 זריקות עונשין ואנחנו רק חמש. אני יודע שזה קורה לפעמים, אבל זה מאוד מתסכל".
1 צפייה בגלריה
בראון
בראון
"אני צריך הבהרות". בראון
(צילום: AP Photo/Morry Gash)
"אומרים שהשומרים חייבים להיות עם שתי ידיים למעלה כדי שלא ישרקו נגדם לעבירה", אמר לאחר מכן מי שזכה בעונה שעברה בתואר מאמן העונה, "הלילה הם אמרו שהיד יכולה להיות צמודה לגוף, כל עוד היא לא מרחיבה את הנפח. אני צריך הבהרות, כי אני מקבל שתי פרשנויות שונות לאותו הכלל וכרגע אני בכלל לא יודע מה החוק אומר".
במשחק עצמו, לילארד גם הוביל את הבאקס עם 29 נקודות ויאניס אנדטוקומפו רשם טריפל-דאבל של 27 נקודות, 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, כשמאליק ביזלי הוסיף 23 נקודות. דיארון פוקס הוביל מנגד עם 32 נקודות, כשדומנטאס סאבוניס הסנטר רשם טריפל דאבל עשירי (כבר ברבע השלישי) וסיים עם 21 נקודות, 15 אסיסטים ו-13 ריבאונדים.
בשבוע שעבר תקף מאמן טורונטו דארקו ראיאקוביץ' את השופטים בסיום ההפסד של קבוצתו 132:131 ללייקרס. "זו שערורייה, מה שקרה הלילה זה פשוט בולשיט", פתח ראיאקוביץ' הזועם את דבריו במסיבת העיתונאים בסיום, "זו בושה. בושה לשופטים ובושה לליגה שמאפשרת לדברים כאלה לקרות. הם קיבלו 23 זריקות עונשין ברבע הרביעי לעומת שתיים בלבד שאנחנו קיבלנו. איך אנחנו אמורים בכלל לשחק את המשחק? אני מבין שיש להם שחקני אולסטאר, אבל גם לנו יש כוכבים".