בלילה שבין שבת לראשון (2:00) דני אבדיה ישוב לפרקט לראשונה מאז הפציעה שגרמה לו להחמיץ את החודשיים האחרונים של עונת הרוקי שלו.
הפורוורד הישראלי של וושינגטון נפצע בקרסול ונאלץ לעבור ניתוח שגרם לו לעבור שיקום שארך מספר חודשים ולקראת העונה הזו הוא שב להתאמן באופן סדיר ובשבוע האחרון חזר לכשירות מלאה.
1 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
"מרגיש בוגר יותר". דני אבדיה
(צילום: האתר הרשמי של וושינגטון)
לקראת המשחק שלו בראשון לפנות בוקר מול הניקס, התייחס אבדיה לפציעה, לשיקום ולרצון שלו לשוב ולשחק כדורסל. "עבר הרבה זמן. זה היה קשה עבורי בהתחלה, כל תהליך השיקום", סיפר הישראלי. "הבטחתי לעצמי שאני אחזור טוב יותר ואני חושב שאני מוכן. אני נרגש מאוד לקראת העונה הזו. אני מרגיש בוגר יותר ומוכן יותר".
"האנרגיה כאן נהדרת, יש אווירה שונה. אנחנו נהנים", הוא המשיך. "אתם רואים אותנו משחקים גם פוטבול – זה נראה כמו דבר קטן ומטופש, אבל זה משנה. אנחנו מקצוענים, אנחנו לוקחים את מה שאנחנו עושים ברצינות, אבל הדברים הקטנים הם אלו החשובים".
על ראסל ווסטברוק שעזב בקיץ ללייקרס כחלק מטרייד ענק: "הוא שחקן ששייך להיכל התהילה, אי אפשר להכחיש את זה. ראיתי איך הוא מתכונן למשחקים, ואז עולה לפרקט ומשחק. מעולם לא ראיתי כזה דבר, הדרך שהוא מתכונן, איך שהוא מטפל בגוף שלו. הוא גרם לי להיות קשוח יותר ולימד אותי איך לתפקד תוך כדי המשחק".
על הקשר עם דאוויס ברטאנס: "אני רוצה לאתגר את עצמי, אני אוהב את זה. הוא ואני תמיד יורדים אחד על השני. הוא אחד הקלעים הכי טובים בליגה".
מאמנו ווס אנסלד ג'וניור אישר שאבדיה ישחק, אך אמר: "דני יקבל הזדמנויות מחר מול הניקס, אבל גם נהיה זהירים עם הדקות שלו כי חשוב 'להגן עליו מפני עצמו' מאחר והוא לוקח כל פוזשן חזק. הוא ייכנס וייצא ונשים אותו גם בהרכבים מגוונים".