ים מדר מתחיל להתרגל לחייו החדשים בפרטיזן בלגרד, ואתמול (ראשון) כבר הצטרף לאימוני הקבוצה. בסרטון שהכין המועדון, ותיעד את יומו הראשון בסרביה, הרכז הישראלי הצעיר שהגיע מהפועל תל אביב התייחס למעבר לאירופה.
"דני אבדיה אמר לי שמדהים פה, הוא אמר שתהיה לי חוויה נהדרת במדינה הזו, ואני מצפה שזה מה שיהיה", אמר מדר למראיין מטעם המועדון בסרטון, "שמעתי סיפורים על המועדון, שמעתי שהוא נהדר, ואני כבר מחכה לפגוש את כולם".
(הסרטון שהכינה פרטיזן עם בואו של ים מדר)
3 צפייה בגלריה
ים מדר
ים מדר
ים מדר
(צילום: ראובן שוורץ)
מדר נשאל על תחושותיו בנוגע להזדמנות לשחק תחת גדול המאמנים האירופיים בכל הזמנים, ז'ליקו אוברדוביץ', וענה: "אני נרגש, זו הזדמנות ענקית ללמוד כמה שאני יכול, כדי להשתפר".
הישראלי שנבחר בסיבוב השני בדראפט בידי בוסטון סלטיקס, אבל לא הצליח להשיג חוזה בליגה הטובה בעולם הקיץ, ציין שהוא מודע לכך שלא מעט שחקנים התקדמו מפרטיזן אל ה-NBA: "גם אני רוצה ללכת במסלול הזה. באתי לכאן כדי להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמי".
בקשר לביברס נאתכו, שמשחק בקבוצת הכדורגל של פרטיזן, אמר מדר: "הוא בחור נהדר, עוד לא דיברתי איתו על פרטיזן ועל סרביה, אבל אדבר". לסיום דיבר מדר על האימון הראשון: "היה קשה, אבל נחמד. יהיה כיף".
3 צפייה בגלריה
ז'ליקו אוברדוביץ' על הקווים
ז'ליקו אוברדוביץ' על הקווים
ז'ליקו אוברדוביץ'. הזדמנות ללמוד ממנו
(צילום: EPA)

אולימפיאקוס הודיעה על החתמת טיילר דורסי

טיילר דורסי, שנפרד הקיץ ממכבי תל אביב, חתם באופן רשמי באולימפיאקוס על חוזה לעונה אחת. הגארד האמריקאי בן ה-25, המחזיק גם באזרחות יוונית, רשם 62 הופעות ביורוליג במדי הצהובים בשתי העונות הקודמות. בעונה האחרונה הוא רשם 11.2 נקודות למשחק ביורוליג ו-11.7 בממוצע בליגת העל. בעבר שיחק דורסי ב-NBA במדי אטלנטה וממפיס, ובקיץ קיווה להשיג שוב חוזה בארה"ב, אבל מאחר שלא הצליח בכך בחר לחתום באולימפיאקוס.
3 צפייה בגלריה
אולימפיאקוס הודיעה על צירופו של דורסי
אולימפיאקוס הודיעה על צירופו של דורסי
אולימפיאקוס הודיעה על צירופו של דורסי
(צילום: אולימפיאקוס)