דמיאן לילארד הוא ללא ספק הכוכב הגדול של פורטלנד ואחד משלושת הרכזים הכי טובים בליגה. ועדיין, הבלייזרס לא הצליחו לפרוץ את תקרת הזכוכית ולהגיע לשלבי ההכרעה של הפלייאוף.
לכן ביממה האחרונה עלו דיווחים לפיהם לילארד לא מרוצה מהכיוון אליו הולכת הקבוצה ומעוניין לעבור בטרייד למועדון אחר כדי להתמודד על אליפויות.
2 צפייה בגלריה
דמיאן לילארד על קן העונשין
דמיאן לילארד על קן העונשין
עשוי לעזוב, מי תזכה בו? לילארד
(צילום: רויטרס)
הדיווח הזה הכניס לא מעט קבוצות לכוננות, והן מנסות מתחת לפני השטח להכין את הקרקע לבואו על ידי הכנת הצעות מפתות תמורתו לפורטלנד. נראה כרגע כי שתי המתעניינות העיקריות הן ניו יורק ופילדלפיה, אך מאחר שהשחקן טרם ביקש רשמית לעזוב אין עדיין התקדמות בנושא.
ללילארד חוזה עד 2024 בטרייל בלייזרס ובעוד מספר ימים ימריא עם נבחרת ארצות הברית ליפן כדי לשחק בטורניר האולימפי, כך שבכל מקרה יש לו זמן לחשוב על הנושא, אך בדברים שאמר הלילה הוא דחה את הדיווחים, ובמקביל השאיר לעצמו מרחב תמרון.
"נכון לעכשיו אני לא בטוח מה אני הולך לעשות", אמר לילארד. "מה שאני יכול לומר שהכוונות שלי והלב שלי תמיד היו מכוונות כדי ללבוש את הגופייה של הטרייל בלייזרס לאורך כל הקריירה. בסופו של דבר בקריירה אתה רוצה לזכות בהכל, ואני רוצה לעשות את עם הטרייל בלייזרס, אבל אנחנו צריכים לעשות את הצעדים הנכונים בכיוון הזה".
2 צפייה בגלריה
דמיאן לילארד
דמיאן לילארד
יש לו קצת זמן לחשוב. דמיאן לילארד במדי נבחרת ארה"ב
(צילום: AP)
הרכז, שחגג לפני יומיים 31, המשיך: "הדרך הכי נכונה לנסח את זה היא להראות דחיפות בנוגע לצעד הבא שלנו ואיך אנחנו מצליחים להתקדם. אנחנו לא קבוצה רעה, אנחנו קבוצה מנצחת, יש כאן אווירה נהדרת, יש כאן עיר נהדרת ואוהדים נהדרים. יש הרבה דברים חיוביים. אני פשוט חושב שהגענו לנקודה בה זה פשוט לא מספיק. אם אנחנו רוצים לזכות באליפות, אנחנו צריכים להראות את זה ולעשות דברים שיקדמו אותנו לשם".
"עדיין לא עשיתי שום החלטה בנוגע לעתיד שלי", הוא סיכם. "הרבה דברים תלויים בכך".