וושינגטון וויזארדס ירדה הלילה (בין רביעי לחמישי) למאזן עגום של 36:7 לאחר שספגה הפסד חמישי ברציפות ו-11 ב-12 משחקים, 118:106 למינסוטה טימברוולבס בבית. התגובה לא איחרה לבוא, כשבהנהלה הודיעו כי אחרי שנתיים המאמן ווס אנסלד ג'וניור יזוז מתפקידו ויעבור לעמדה אחרת במועדון.
אדריאן ווז'רנאוסקי מדווח כי מי שיחליף את אנסלד ג'וניור בתפקיד הוא ברייאן קיף, שהיה עוזר בכיר בצוות המקצועי של הוויזארדס, ויקודם לעמדת המאמן הראשי עד לסיום העונה. בקיץ, כך דווח, יקדישו בוושינגטון את המאמצים על מנת למצוא מאמן קבוע.
2 צפייה בגלריה
ווס אנסלד
ווס אנסלד
זעזוע על הקווים. ווס אנסלד ג'וניור
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה עם ווס אנסלד ג'וניור
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה עם ווס אנסלד ג'וניור
כיצד המהלך ישפיע עליו? אבדיה ואנסלד ג'וניור
(AP Photo/Nick Wass)
הזעזוע מגיע דווקא אחרי משחק בו דני אבדיה סיפק ערב מצוין. מול ההגנה הטובה בליגה רשם הפורוורד הישראלי את אחד ממשחקיו הטובים בקריירת ה-NBA כשסיים עם 24 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים.
ההחלטה הדרמטית התקבלה אחרי שיחה שהתקיימה עם המאמן בסופה הוחלט כי הוא לא יעמוד יותר על הקווים ויעבור לשמש כיועץ מקצועי להנהלה.
אנסלד ג'וניור, כאמור, שימש מאמן בוושינגטון במשך כשנתיים, במהלכן צבר מאזן של 130:77, כשהוא לא הצליח להוביל את הקבוצה למשחקי הפלייאוף. נכון להיום, כאמור, הקבוצה מחזיקה במאזן השני הכי גרוע ב-NBA, עם 7 ניצחונות ו-36 הפסדים, כשרק דטרויט פיסטונס מחזיקה במאזן גרוע יותר.
בעקבות המהלך, צפויים זעזועים גם בסגל השחקנים, כאשר גם הישראלי, עלול לעבור במסגרת עסקת טרייד. "אני מודה שזכיתי לאמן את וושינגטון וויזארדס ומצפה להזדמנות החדשה לעבוד למען התקדמות הארגון שלנו", מסר אנסלד בהודעת הוויזארדס.