בארה"ב, ואת זה כולם יודעים, לא קיבלו בשלוות נפש את המפלה של נבחרת הכדורסל במונדובאסקט האחרון, שהסתיימה "רק" עם המקום הרביעי. זה היה ברור שהנבחרת של סטיב קר תשנה פניה לקראת אולימפיאדת פריז בקיץ - והלילה (בין שלישי לרביעי) גם הבנו עד כמה.
האמריקאים פרסמו את הסגל הראשוני לקראת המשחקים האולימפיים, שכולל 41 שחקנים ובעיקר שלל כוכבי על. כל זאת בניסיון לזכות בזהב אולימפי חמישי ברציפות במה שכבר מכונה הטורניר הקשה והאיכותי ביותר שהיה אי פעם.
3 צפייה בגלריה
לברון
לברון
יגבש סביבו "נבחרת חלומות". לברון
(צילום: Harry How/Getty Images)
לברון ג'יימס, שלא שיחק בנבחרת מאז 2012, נכלל בסגל גם בגיל 39 וכפי שכבר פורסם לאחרונה היה זה שיגבש "נבחרת חלומות" בהובלתו. בין שלל השמות הנוספים בסגל, שכמובן יצומצם משמעותית עד למשחקים בפריז, אפשר למצוא גם את סטף קרי, שמעולם לא לבש את המדים הלאומיים באולימפיאדה, קווין דוראנט, אנתוני דייויס ואפילו ג'ואל אמביד, שאמנם בעל אזרחות קמרונית וחוזר על-ידי צרפת אבל כנראה יבחר בארה"ב.
באופן מפתיע (או שלא, תחליטו אתם), דריימונד גרין לא נכלל בסגל המורחב. פורוורד גולדן סטייט זכה בזהב ב-2021 בטוקיו וידוע כשחקן שקר מאוד מעריך, אבל כנראה בעיות המשמעת האחרונות וההשעיה מה-NBA הובילו כנראה להחלטה.
3 צפייה בגלריה
סטף קרי
סטף קרי
בכורה אולימפית? קרי
(צילום: AP Photo/Godofredo A. Vásquez)
3 צפייה בגלריה
טייטום
טייטום
גם הוא בסגל הנוצץ. טייטום
(צילום: Trevor Ruszkowski-USA TODAY Sports)
אם הגביע העולמי הוא הליגה הרגילה עבור שחקני NBA, האולימפיאדה, כידוע, היא הפלייאוף. המורשת של הדרים טים היא כזו, שכל שחקן רוצה להיות באולימפיאדה לפחות פעם אחת, ובכל ארבע שנים שולחת לשם ארה"ב את מיטב תוצרת ה-NBA כדי לשמור על הסדר. חוץ מאתונה 2004, האמריקאים זכו בזהב בכל אולימפיאדה מאז ברצלונה 1992, ובדרך כלל די בקלות.

הסגל המורחב

באם אדבאיו, ג'ארט אלן, פאולו באנקרו, דזמונד ביין, סקוטי בארנס, דווין בוקר, מיקל ברידג'ס, ג'יילן בראון, ג'יילן ברונסון, ג'ימי באטלר, אלכס קרוזו, סטף קרי, אנתוני דייויס, קווין דוראנט, אנתוני אדוארדס, ג'ואל אמביד, דיארון פוקס, פול ג'ורג', ארון גורדון, טייריס הליברטון, ג'יימס הארדן, ג'וש הארט, טיילר הירו, ג'רו הולידיי, צ'אט הולמגרן, ברנדון אינגרם, קיירי ארווינג, ג'ארן ג'קסון ג'וניור, לברון ג'יימס, קאם ג'ונסון, ווקר קסלר, קוואי לנארד, דמיאן לילארד, דונובן מיצ'ל, כריס פול, בובי פורטיס, אוסטין ריבס, דאנקן רובינסון, ג'ייסון טייטום, דריק ווייט וטריי יאנג.