וושינגטון ודני אבדיה (מאזן 37:31) הובסו הלילה 112:93 על פילדלפיה סיקרס (22:45). המארחת רשמה ניצחון קליל שהיה גם החמישי שלה ברציפות. פילי הובילה לאורך כל המשחק ולקראת הסיום הגדילה את ההפרש.
דני אבדיה לא בלט ורשם משחק של 4 נקודות, 3 ריבאונדים ו-2 אסיסטים, הישראלי עלה מהספסל ושיחק 24 דקות. קורי קיספרט הוביל את המפסידה עם 25 נקודות. כוכבי האורחת רשמו משחק חלש: בראדלי ביל סיים עם 13 נקודות וקריסטאפס פורזינגיס סיים עם 9 נקודות בלבד. בצד השני, ג'ואל אמביד הצטיין עם 34 נקודות ב-31 דקות בלבד, וג'יימס הארדן קלע 18 והוסיף 14 אסיסטים. פילדלפיה כרגע במקום השלישי במזרח ושואפת לסיים את העונה הסדירה במקום הראשון. כעת היא תצא למסע של שבעה משחקי חוץ. עבור וושינגטון זה הפסד שלישי ברציפות והחמישי בששת המשחקים האחרונים. היא נמצאת כרגע במקום ה-11, חצי משחק לפני שיקגו בולס העשירית שכרגע עם הכרטיס לפליי-אין.
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה בפעולה
דני אבדיה בפעולה
דני אבדיה בפעולה
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה בפעולה
דני אבדיה בפעולה
לא משחק שוושינגטון תרצה לזכור. אבדיה
(צילום: AP)
אמביד, שנח ברבע האחרון והסתפק הלילה ב-31 דקות, אמר בסיום: "אם אתה לא משחק ברבע האחרון, סימן שקרה משהו טוב. כולם תרמו לניצחון הלילה". ג'יימס הארדן הוסיף: "שיחקנו כדורסל יפה, עשינו עבודה טובה מאוד בהתקפה".
ווס אנסלד, מאמן וושינגטון, אמר: "הבעיה הגדולה הלילה הייתה שלא שמרנו על הקצב בהתקפה, ניסינו לכדרר יותר מדי במקום לשחק בצורה יותר מסודרת. הפסדנו בגלל המשחק ההתקפי".