לוחם ה-UFC קונור מגרגור ממשיך להסתבך. אחרי שתקף את הקמע של מיאמי היט במהלך משחק מספר 4, מתברר היום (חמישי) כי אישה מאשימה אותו שתקף אותה מינית וניסה לעשות בה מעשה סדום, זאת במהלך משחק מספר 4 בין מיאמי היט לדנבר, בשבוע שעבר, באולמה הביתי של אלופת המזרח.
המתלוננת דיווחה למשטרה על התקיפה, שלדבריה אירעה במהלך פגישה של השניים במשחק. על פי התלונה, מאבטח של מגרגור ביקש מהאישה להצטרף אל הלוחם לשירותים, וברגע שזה קרה, היא טוענת כי הכריח אותה לבצע בו מין אוראלי, נישק אותה בכוח וניסה לעשות בה מעשה סדום.
2 צפייה בגלריה
קונור מגרגור קמע מיאמי
קונור מגרגור קמע מיאמי
קונור מגרגור תוקף את הקמע של מיאמי
(AP Photo/Lynne Sladky)
לאחר המקרה, הוציאו עורכי דינה של האשה מכתבים לצוות של מקגרגור והגישו תלונה במשטרה. עורכי הדין של לוחם ה-UFC מכחישים את הטענות ומוסיפים: "מדובר בשקרים. מגרגור לא מפחד". באי כוחה של האשה טוענים בתגובה כי היא מסרה ביגוד למשטרה עם ה-DNA של מקגרגור.
כזכור, עוד לפני התקיפה המדוברת, אגדת ה-UFC הגיע לאולם כדי לקדם ספריי נגד כאבים, והוא ישב בשורה הראשונה ליד כוכב הפוטבול אודל בקהאם ג'וניור. כשנקרא למגרש, גם הקמע של מיאמי, ברני, היה שם.
2 צפייה בגלריה
קונור מקגרוגר במשחק
קונור מקגרוגר במשחק
קונור מגרגור, הגיע לקדם ספריי
(צילום: Mike Ehrmann / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
ברני לבש כפפות איגרוף ענקיות ומגרגור פירש את זה כאתגר. האירי לקח את האירוע קצת יותר מדי ברצינות ונתן אגרוף חזק לקמע, שנפל על הרצפה. זה לא נגמר שם, מגרגור הוסיף עוד אגרוף כשהקמע היה שרוע על הפרקט ומגרגור ריסס עליו את הספריי שהוא הגיע לקדם. רבים חשבו שמדובר בהצגה והקמע פונה מהמגרש בשביל הקטע הקומי, אבל האיש שמאחורי הקמע נזקק לטיפול בבית חולים. עכשיו, כאמור, ניצח האירי בפני האשמות חמורות עוד יותר.