שני מהלכים סופר מעניינים קרו הלילה (בין שישי לשבת) ב-NBA. הראשון היה כבר צפוי אבל הפך לרשמי, כאשר למרקוס אולדרידג' חזר מפרישה של פחות מחמישה חודשים בעקבות הפרעת קצב בלב וחתם בברוקלין.
אולדרידג' למעשה חוזר לנטס, קבוצתו האחרונה בה הספיק לשחק חמישה משחקים בלבד בעונה הקודמת לפני שנאלץ להודיע על פרישה לאור הבעיות הרפואיות מהן סבל.
3 צפייה בגלריה
למרקוס אולדרידג', דיאנדרה ג'ורדן
למרקוס אולדרידג', דיאנדרה ג'ורדן
אולדרידג' וג'ורדן. זה שבא וזה שהולך
(צילום: AP)
אחרי שקיבל אישור מרופאיו לשוב לפעילות, הסנטר בן ה-36 חתם על חוזה לעונה אחת בברוקלין וירוויח 2.6 מיליון דולר בלבד, כשהמטרה שלו ברורה - זכייה ראשונה באליפות.
שימו לב לשמינייה הראשונה של ברוקלין: קווין דוראנט, ג'יימס הארדן, קיירי ארווינג, בלייק גריפין, פאטי מילס, ג'ו האריס, פול מילסאפ ואולדרידג'. במילה אחת - וואו.
3 צפייה בגלריה
סטיב נאש
סטיב נאש
נאש. יש לו חתיכת סגל
(צילום: AFP)
כדי לצרף את אולדרידג' ברוקלין הייתה צריכה להעביר בטרייד את דיאנדרה ג'ורדן על מנת לפנות מקום בתקרת השכר (נשאר לו חוזה לשנתיים ב-20 מיליון דולר לכל התקופה), וזה אכן קרה. הסנטר הוותיק הועבר לדטרויט יחד עם חמש בחירות דראפט עתידיות בסיבוב השני, והנטס קיבלו את ג'אליל אוקפור וסקו דומבויה.
לג'ורדן אין כוונה להישאר בפיסטונס מכיוון שגם הוא רוצה לזכות באליפות, ולכן הוא צפוי לוותר על לא מעט כסף מ-20 מיליון הדולרים שמגיעים לו כדי להשתחרר ולחתום בלוס אנג'לס לייקרס.
3 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
לברון. קיץ מעניין עבר על הלייקרס
(צילום: EPA)
כשזה יקרה, הלייקרס ישלימו את החתמתם של לא פחות משמונה שחקנים בני 32 או יותר בקיץ האחרון: כרמלו אנתוני (37), טרבור אריזה (36), דווייט הווארד (35), ראז'ון רונדו (35), וויין אלינגטון (33), ג'ורדן (33), ראסל ווסטברוק (32) וקנט בייזמור (32).