עוד לא ברור אם דני אבדיה ישותף במשחק ההכנה האחרון של וושינגטון הקיץ - מחרתיים במדיסון סקוור גארדן מול ניו יורק. הפורוורד הישראלי עדיין סובל מפציעה במפשעה, אך כבר ערך אתמול אימון מלא עם הוויזארדס ובו נטל במשחק 3 על 3.
ברשת NBC פרסמו הלילה (בין רביעי לחמישי) כי אבדיה "קרוב לחזרה למגרשים, אבל נמצא בפיגור של מספר שבועות מחבריו לקבוצה". מאמן וושינגטון, ווס אנסלד ג'וניור, ציין כי "יש לנו עדיין כמה ימים, אז אנחנו מנסים לעקוב אחריו במהירות כדי שהוא יהיה מוכן להיכנס לעניינים כשיגיע הזמן המתאים".
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
מתאושש מהפציעה. אבדיה
(צילום: רויטרס)
אבדיה נכלל אמש באימון בקבוצה שכללה את הכישרון הצעיר של הוויזארדס, אייזיאה טוד, ג'ורדן שאקל, קרייג סוורד, דבון דוטסון וקוונטון ג'קסון. "אני חושב שאעשה עבודה טובה יותר השנה", סיפר אבדיה לכתבי הוויזארדס ושיתף גם את מה שעבר עליו הקיץ מבחינת הפציעה במהלך ההופעה של נבחרת ישראל ביורובאסקט האחרון.
"הפציעה צצה פתאום בקיץ", הסביר אבדיה. "לקחתי כדורים (משככי כאבים) כדי להפסיק את הכאב. בסוף האליפות בקושי הלכתי. זה היה די מתסכל בשבילי אחרי הקיץ הטוב שהיה לי. זה לקח אותי כמה צעדים לאחור, אבל זה מה שיש".
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
"זה היה די מתסכל בשבילי". אבדיה
(צילום: AP)

"קמפאצו יחתום בדאלאס"

לוקה דונצ'יץ' ופאקונדו קמפאצו מכירים היטב מהשנים ששיחקו יחד בריאל מדריד. על-פי דיווחים שונים באירופה וארה"ב נראה כי השניים בדרך לאיחוד - בדאלאס.
קמפאצו, ששיחק מ-2020 בדנבר, יגיע למאבריקס ובמועדון אף מתכננים בשנה הבאה משחק מיוחד מול ריאל מדריד - כמחווה לסלובני והארגנטינאי. בעונה שעברה העמיד קמפאצו ממוצעים של 5.1 נקודות ו-3.4 אסיסטים ב-18 דקות לערב במדי הנאגטס.