עונה הסדירה של ה-NBA מתקרבת לסיומה והלילה (בין שלישי לרביעי) הליגה הטובה בעולם סיפקה לנו כמה משחקים לוהטים עם חשיבות רבה במאבקים על הפלייאוף, הפליי-אין וקביעת המיקומים.
הלייקרס, ללא לברון גברו על מילווקי בחוץ לאחר שתי הארכות, הווריורס הביסו את ההיט במיאמי, הת’אנדר גברו על הפליקנס בניו אורלינס והמאבריקס טיילו מול הקינגס בדרך לניצחון בסקרמנטו.
4 צפייה בגלריה
הצגת ענק. ריבס
הצגת ענק. ריבס
הצגת ענק. ריבס
(צילום: Michael McLoone-USA TODAY Sports)

מילווקי באקס – לוס אנג’לס לייקרס 128:124

המשחק המשוגע והמותח של הלילה. לברון ג’יימס נעדר ומי שלקחו את הלייקרס על הכתפיים היו אנתוני דייויס, שרשם דאבל דאבל של 34 נקודות לצד 23 ריבאונדים, אוסטין ריבס שרשם טריפל דאבל אדיר של 29 נקודות, 14 ריבאונדים ו-10 אסיסטים ודיאנג’לו ראסל שפלרטט גם הוא עם טריפל דאבל כשהעמיד שורה סטטיסטית מרשימה של 29 נקודות, 12 אסיסטים ו-7 ריבאונדים.
בצד השני, טריפל דאבל משוגע של יאניס אנטטקומפו (29 נקודות, 21 ריבאונדים ו-11 אסיסטים) ו-27 נקודות של דמיאן לילארד לא הספיקו לבאקס.מילווקי פתחה את המשחק בסערה וכבר הובילה ברבע הראשון ב-19 הפרש.
היא הובילה בבטחה לאורך כל המשחק ובתחילת הרבע האחרון השוותה את יתרון השיא, אך אז הגיעה ריצה גדולה של האורחים מלוס אנג’לס לקראת הסיום, שכפתה הארכה. הקבוצה מעיר המלאכים עם ניצחון גדול, הרביעי ברציפות, בעוד המארחת מהמקום השני בקונפרנס המזרחי נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים.

מיאמי היט – גולדן סטייט ווריורס 113:92

4 צפייה בגלריה
ניימאר וסרחיו בוסקטס במיאמי
ניימאר וסרחיו בוסקטס במיאמי
צבעו את היציע במיאמי. ניימאר ובוסקטס
(צילום: Sam Navarro-USA TODAY Sports)
4 צפייה בגלריה
אלקראס
אלקראס
גם קרלוס אלקראס היה שם
(צילום: Sam Navarro-USA TODAY Sports)
אחרי שני הפסדים רצופים, גולדן סטייט רשמה ניצחון חוץ מרשים וחשוב במאבק על הכניסה לפליי-אין במערב. מנגד, מיאמי חזרה להפסיד ונפגעה במאבק על הפליי-אין במזרח דווקא אחרי התצוגה הגדולה שלה מול קליבלנד במשחק האחרון. ההיט ספגו מחסרונם של ג’ימי באטלר, טיילר הירו וקווין לאב, כש-24 נקודות ו-9 ריבאונדים של באם אדבאיו לא עזרו להם מול 28 נקודות של קליי תומפסון בצד השני. סטף קרי היה סולידי עם 17 נקודות. אחרי מחצית ראשונה צמודה, הבריחה של האורחים הגיעה ברבע השלישי והיתרון הדו ספרתי אליו עלו נשמר עד לסיום. מי שנצפו ביציעים הם כוכבי הכדורגל והטניס ניימאר, סרחיו בוסקטס וקרלוס אלקרס.

ניו אורלינס פליקנס – אוקלהומה סיטי ת’אנדר 119:112

אחרי שני ניצחונות רצופים, הפליקנס נעצרו בביתם מול הת’אנדר, שחזרו לנצח אחרי הפנצ’ר במילווקי במשחק הקודם. ג’וש גידי (25 נקודות ו-9 ריבאונדים) ושיי אלכסנדר (24 נקודות ו-8 אסיסטים) הובילו את אוקלהומה, בעוד דאבל דאבל של 29 נקודות ו-10 אסיסטים של זיון וויליאמסון ו-23 נקודות של סי ג’יי מקולום לא הספיקו לניו אורלינס. האורחים עלו ליתרון דו ספרתי ברבע השני וברבע השלישי אף עלו ליתרון שיא של 20 הפרש, אך המארחת הצליחה לחזור ואף להוביל כמה דקות לסיום, מה שלא עזר לה לבסוף.
4 צפייה בגלריה
לוקה דונצ'יץ' בטירוף
לוקה דונצ'יץ' בטירוף
לוקה דונצ'יץ' מרוצה
(צילום: EZRA SHAW / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)

סקרמנטו קינגס – דאלאס מאבריקס 132:96

ניצחון חמישי ברציפות של המאבריקס, שנמצאים בכושר פשוט נהדר. מנגד, הקינגס נעצרו אחרי שני ניצחונות רצופים. המשחק היה צמוד עד לרבע השלישי, שם דאלאס ברחה ליתרון דו ספרתי ולא הסתכלה לאחור. לוקה דונצ’יץ’ הוביל אותה עם 28 נקודות, 11 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, קיירי ארווינג הוסיף 24 נקודות ו-8 אסיסטים וטים הארדוואי ג’וניור 22 נקודות ו-6 אסיסטים. מנגד, דאהרון פוקס הוביל את קלעי המארחת עם 18 נקודות וסאבוניס היה קרוב לטריפל דאבל עם 12 נקודות, 11 ריבאונדים ו-9 אסיסטים.