פילדלפיה היא העולה הראשונה לחצי הגמר האזורי כשהשלימה הערב (שבת) 0:4 בסדרה מול ברוקלין בעקבות ניצחון 88:96. מחצית שנייה הגנתית מצויינת מצד הסיקסרס - שעלו ללא אמביד הפצוע - סידרה להם את המקום בחצי גמר המזרח, שם תחכה להם המנצחת מהסדרה בין בוסטון לאטלנטה.
הנטס פתחו טוב יותר והוליכו לאורך כל המחצית הראשונה, אך נתקעו על 15 נקודות בלבד ברבע השלישי, לעומת 26 של האורחת - והמומנטום עבר צד. טוביאס האריס הוליך את קלעי המנצחת עם דאבל-דאבל שכלל 25 נקודות ו-12 ריבאונדים, כשג'יימס הארדן גם הוא היה טוב מאוד (מול האקסית) ופלירטט עם טריפל דאבל (17 נקודות, 11 אסיסטים ו-8 ריבאונדים). טייריס מקסי הוסיף 16 ו-8 ריבאונדים.
2 צפייה בגלריה
שחקן פילדלפיה סיקסרס טייריס מקסי עם טוביאס האריס
שחקן פילדלפיה סיקסרס טייריס מקסי עם טוביאס האריס
פילדלפיה היא העולה הראשונה לחצי הגמר. טייריס מקסי עם טוביאס האריס
(EPA)
כאמור, המארחת פתחה טוב יותר, וקיוותה לכפות לפחות משחק נוסף בסדרה, אך עלתה לא טוב מחדר ההלבשה לרבע השלישי. ספנסר דינבידי הוליך את קלעי המפסידה עם 20 נקודות ו-6 אסיסטים, כשגם ניק קלקסטון, שזכור מהתקרית עם ג'ואל אמביד במשחק מספר 3 היה טוב מאוד (19 ו-12 ריבאונדים) - אך זה לא הספיק לברוקלין.
ברבע הרביעי ניסו הנטס לחזור למשחק, אך גם כאן הרימו ידיים מהר מאוד. המחצית השנייה כולה הסתיימה ב-40:56 לזכות האורחת, שהשלימה סוויפ מרשים על היריבה שסיימה שישית במזרח.
2 צפייה בגלריה
שחקן פילדלפיה סיקסרס ג'יימס הארדן
שחקן פילדלפיה סיקסרס ג'יימס הארדן
הצטיין מול האקסית. ג'יימס הארדן
(AP)