האמת, אחרי שמינסוטה שלחה הביתה את האלופה היוצאת דנבר - מעטים, אם בכלל, נתנו לדאלאס סיכוי להדיח את הטימברוולבס בגמר המערב. והנה, למרות הכל, המאבריקס כבר ב-0:2 בסדרה אחרי שני ניצחונות חוץ מרשימים, האחרון נרשם הלילה (בין שישי לשבת) - 108:109 סופר דרמטי.
לוקה דונצ'יץ' קלע שלשת ניצחון ענקית שלוש שניות לבאזר, על הראש של שחקן ההגנה של העונה רודי גובר, וסיים את המשחק עם טריפל-דאבל של 32 נקודות, 13 אסיסטים ו-10 ריבאונדים. מדובר בטריפל-דאבל החמישי שלו בפלייאוף הנוכחי והשמיני שלו ב-42 משחקי פלייאוף בקריירה, והלילה הוא מחק פיגור שעמד על 18 נקודות לקראת סוף הרבע השני ועל 16 נקודות באמצע השלישי.
2 צפייה בגלריה
דוניצ'יץ'
דוניצ'יץ'
טריפל-דאבל שמיני בפלייאוף. דוניצ'יץ'
(צילום: Jesse Johnson-USA TODAY Sports)
קיירי ארווינג - שחווה פלייאוף נהדר - עזר לסופרסטאר הסלובני עם 20 נקודות, כולל 13 ברבע האחרון, והיה זה שהשלים את המהפך בתחילת הרבע האחרון עם שתי שלשות מהירות שנתנו לדאלאס יתרון ראשון במשחק מאז הרבע הראשון. האקס פקטורים של ג'ייסון קיד היו צמד הסנטרים - דניאל גאדפורד, שתרם 16 נקודות ב-8 מ-10 מהשדה לצד 5 חסימות ב-21 דקות, ודרק לייבלי, שקלע 14 נקודות מהספסל ב-6 מ-6 מהשדה והוסיף 9 ריבאונדים ב-27 דקות.
מהעבר השני, נאז ריד, השחקן השישי של העונה, הוביל את קלעי המפסידה עם 23 נקודות מהספסל (7 מ-9 מחוץ לקשת), אך החטיא עם הבאזר את מה שהייתה יכולה להיות שלשת הניצחון שלו. כמו במשחק הראשון בסדרה, גם הפעם שני הכוכבים של מינסוטה אכזבו. אנתוני אדוארדס סיים עם 21 נקודות ב-5 מ-17 מהשדה בלבד, בעוד קרל אנתוני טאונס תרם 15 נקודות ב-4 מ-16 מהשדה בלבד.
הטימברוולבס יצטרכו נס גדול כדי להפוך את הסדרה הבלתי הצפויה הזו, שעוברת כעת לשני משחקים בטקסס. המאבס נמצאים כעת במרחק שני ניצחונות מגמר NBA ראשון מאז 2011.
2 צפייה בגלריה
אדוארדס
אדוארדס
משחק מאכזב שלו. אדוארדס
(צילום: EPA/CRAIG LASSIG SHUTTERSTOCK OUT)
0:7 מטורף לג'ירונה, שלושער ענק לדובביק
(באדיבות one)