ג'ואל אמביד, כמו לא מעט כוכבים בליגה, החליט להאריך את חוזהו בקבוצתו הנוכחית פילדלפיה, ויישאר בה עד עונת 2026/27. הסנטר הקמרוני המצוין (27, 2.13 מטר) יסיים את חוזהו הנוכחי עוד שנתיים, עליהן יקבל 65 מיליון דולר, והחל מ-2023/24 ירוויח חוזה מקסימום של 196 מיליון לארבע שנים.
אמביד, שייצג את עצמו במשא ומתן עם הסיקסרס, סיפק עונת שיא מבחינתו (28.5 נקודות ו-10.6 ריבאונדים) וסיים שני במרוץ לפרס ה-MVP, מאחורי ניקולה יוקיץ' מדנבר. הוא גם נבחר לחמישייה השנייה של העונה.
3 צפייה בגלריה
ג'ואל אמביד
ג'ואל אמביד
ג'ואל אמביד
(צילום: AP)
למרות ההצטיינות של אמביד, פילי איכזבה בפלייאוף והודחה בחצי גמר המזרח על-ידי אטלנטה בשבעה משחקים. הוא סבל מקרע חלקי במניסקוס במהלך הפוסט-סיזן, אבל החמיץ רק משחק בודד.
"ג'ואל הוא ההגדרה של עילית - מודל לחיקוי בקהילה שלנו וסופרסטאר אמיתי על המגרש", נמסר מהמועדון. "מאז שנבחר בדראפט ב-2014, הוא סיפק שילוב נדיר של יכולת, כריזמה ומנהיגות. אנחנו מכירי תודה ומתרגשים מכך שימשיך במדי הסיקסרס".
הסנטר בילה בפילדלפיה מאז שנבחר כאמור במקום השלישי בדראפט 2014. הוא הוביל אותה לפלייאוף בארבע השנים האחרונות ורושם ממוצעי קריירה של 24.8 נקודות ו-11.3 ריבאונדים.

הלייקרס וברוקלין ייפגשו בכריסמס

הכתב הבכיר של EPSN, אדריאן ווז'נרובסקי, דיווח שלוס אנג'לס לייקרס וברוקלין נטס יעמדו במרכז מחזור הכריסמס, בהחלט מפגש סופר-מסקרן ומלא כוכבים בסטייפלס סנטר: לברון ג'יימס, אנתוני דייויס וראסל ווסטברוק מצד אחד וקווין דוראנט, ג'יימס הארדן וקיירי ארווינג מצד שני. אגב, לברון ודוראנט לא נפגשו במשחק רשמי מאז משחק מספר 4 בגמר 2018.
בנוסף, טריי יאנג מאטלנטה ישוב למדיסון סקוור גארדן במטרה להתעלל פעם נוספת בניו יורק ניקס. כזכור, הכוכב הדיח את החבורה של טום תיבודו מהפלייאוף האחרון וניהל טראש טוק עם האוהדים בניו יורק. גם זהות המפגשים בערב הפתיחה ב-19 באוקטובר נחשפו: האלופה מילווקי תארח את ברוקלין והלייקרס יתמודדו נגד גולדן סטייט בבית.
3 צפייה בגלריה
קיירי ארווינג ולברון ג'יימס
קיירי ארווינג ולברון ג'יימס
קיירי ארווינג ולברון ג'יימס
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
קווין דוראנט חוגג
קווין דוראנט חוגג
קווין דוראנט
(צילום: EPA)
פורסם לראשונה: 16:31, 17.08.21