האמת, לזה לא ציפינו. כנראה שגם אף אחד בארה"ב לא צפה את זה. מילווקי החליטה לפטר את מאמנה אדריאן גריפין, כשהיא במקום השני במזרח ועם מאזן 13:30 - מהטובים ב-NBA.
גריפין מונה לתפקיד רק לפני חצי שנה, ולמרות כמה משחקי נפל של הבאקס - הם נחשבים עדיין וכמובן גם נראים כמועמדים רציניים לזכייה באליפות. על-פי התקשורת בארה"ב, מי שכבר מונה למחליפו של גריפין בתפקיד הוא דוק ריברס, שפוטר מפילדלפיה בעונה שעברה.
3 צפייה בגלריה
גריפין
גריפין
פיטורים מפתיעים. גריפין
(צילום: AP Photo/Sue Ogrocki)
ריברס בן ה-62 הוא אחד המאמנים הוותיקים ב-NBA. הוא אימן בליגה במשך 24 עונות, בין היתר באורלנדו, בוסטון, לוס אנג'לס קליפרס ופילדלפיה.
ובעניין אחר: ב-NBA הודיעו על השעייתו ללא תשלום של שחקן קליבלנד טריסטן תומפסון ל-25 משחקים בעקבות "הפרת תקנות וחוקי הסמים של הליגה".
תומפסון בן ה-32, שזכור בעיקר בשל שנותיו הגדולות לצד לברון ג'יימס בקאבס, נמצא חיובי, על-פי הודעת הליגה, לשני סוגים של סמים אשר אסורים לשימוש על-ידי שחקנים לפי התקנון. תומפסון מספק העונה 3.8 נקודות ו-3.9 ריבאונדים בממוצע למשחק.
3 צפייה בגלריה
טריסטן תומפסון
טריסטן תומפסון
הושעה. תומפסון
(צילום: AP Photo/Sue Ogrocki)
ב-NBA הכריזו שהשעייתו תהיה מיידית - כבר מהמשחק הבא של קליבלנד נגד מילווקי בלילה בין רביעי לחמישי. כזכור, בעונת 2019/20 דיאנדרה אייטון, בזמנו שחקנה של פיניקס וכיום של פורטלנד, הושעה לפרק זמן זהה על שימוש בחומרים אסורים.
והיה גם טרייד מסקרן הערב ב-NBA. הכתב הבכיר של ESPN, אדריאן ווז'נרובסקי, מפרסם כי טרי רוז'יר משארלוט יעבור למיאמי תמורת קייל לאורי ובחירת סיבוב ראשון ב-2027. רוז'יר, שב-2019 הגיע לשארלוט, רשם העונה ממוצעים של 23.2 נקודות, 6.6 אסיסטים ו-3.9 ריבאונדים לערב. לאורי, לעומת זאת, מספק 8.2, 4.0 ו-3.5 בהתאמה.
3 צפייה בגלריה
לאורי ורובינסון מבינים שזה היום של מיאמי
לאורי ורובינסון מבינים שזה היום של מיאמי
מגיע לשארלוט. לאורי
(צילום: Isaiah J. Downing-USA TODAY Sports)
פורסם לראשונה: 19:40, 23.01.24