ארצות הברית עדיין סוערת לאחר התיעוד של דריימונד גרין מכה את ג'ורדן פול באימון גולדן סטייט. באלופת ה-NBA הודיעו כבר כי הסנטר יעמוד לדין משמעתי פנימי, וצפוי כבר היום לחזור להתאמן עם חבריו לקבוצה.
פרסום הסרטון טרף את הקלפים מבחינת הצורה בה הווריירס תכננו לנהל את האירוע. בתקשורת האמריקאית מדווחים כי חלק מאלה שהיו על הפרקט באימון לא ראו את התקרית במלואה, ובאשר למנהלי המועדון - עבור חלקם זו הפעם הראשונה שהבינו מה קרה. לאור הסערה שעורר התיעוד, בהחלט ייתכן שבארגון ישנו כיוון ויתנהלו בצורה אחרת עם כוכבם.
1 צפייה בגלריה
גרין ופול
גרין ופול
סערה בעקבות התקרית. גרין ופול
(צילום: AP)
לפני פרסום הסרטון, נשיא הווריירס בוב מאיירס ניסה להקטין את גודל האירוע: "זה ספורט מקצועני, דברים כאלה קורים. אף אחד לא אוהב את זה, אנחנו לא מקדמים את זה - אבל זה קרה". מאיירס ציין כי גרין התנצל על מעשיו, והוסיף: "לא אכחיש, יקח זמן להמשיך הלאה אחרי המקרה הזה, אבל זה יקרה ונמשיך הלאה. אני בטוח שכך יהיה".
עם זאת, אנשי כדורסל בארצות הברית ממש לא מחזיקים בגישה דומה לזו של מאיירס, ותקפו את גרין. סטיבן ג'קסון, שחקן הקבוצה לשעבר שהיה מעורב בעצמו בתקריות דומות, אמר לאחר המקרה: "אין שום סיבה לתת אגרוף כזה לחבר צעיר לקבוצה. אמרתי אתמול לדריימונד שהוא צריך לתקן את המצב, אתה אף פעם לא תוקף חבר שלך באימון".

הכנה לעונה

שבעה משחקי הכנה לקראת פתיחת העונה ב-NBA נערכו הלילה (בין שישי לשבת). סגנית האלופה בוסטון סלטיקס ניצחה 103:112 בחוץ את שארלוט, הניקס הביסו 114:131 את אינדיאנה, דאלאס ודונצ'יץ' (16 נקודות) הפסידו 110:105 לאורלנדו.
תוצאות נוספות:
שיקגו - דנבר 113:131 ממפיס - מיאמי 111:108 ניו אורלינס - דטרויט 101:107 יוסטון - טורונטו 100:116