המחזור ה-32 ביורוליג ננעל הערב (שישי) עם שלושה משחקים. במשחק הראשון שהסתיים קבע נייג'ל הייז-דייויס שיא יורוליג מדהים כשקלע 50 נקודות, והוביל את פנרבחצ'ה ל-68:103 על אלבה ברלין. בכך עקף את שיין לארקין, שהעמיד את השיא על 49.
מעבר לשיא, הניצחון של פנר משפיע ישירות על מכבי ת"א. שני מחזורים לסיום העונה הסדירה ביורוליג, הטורקים שבמקום השישי עומדים על מאזן של 20 ניצחונות לעומת 12 הפסדים, ובכך מקדימים בניצחון את הקבוצה של עודד קטש שבמקום השביעי. המשמעות היא שהצהובים התרחקו מהאפשרות לסיים בשישייה הראשונה, למרות שזה עדיין אפשרי. במאזן הפנימי בין שתי הקבוצות היתרון הוא של פנרבחצ'ה, שניצחה את מכבי ת"א בשני המפגשים ביניהן.
הייז-דייויס פתח בסערה את המשחק וקלע 18 נקודות כבר ברבע הראשון. הפורוורד היה בלתי ניתן לעצירה ומעבר לשיא היורוליג מדובר גם בשיא מועדון של פנרבחצ'ה.
ים מדר, שממעט לקבל קרדיט תחת שאראס, שותף ל-17 דקות במהלכן קלע 4 נקודות והוסיף 6 אסיסטים. מלבד הייז-דייויס רק עוד שחקן אחד קלע בספרות כפולות אצל המנצחת - ג'ונתן מוטלי שסיים עם 18 נקודות.
וירטוס בולוניה - פנאתינייקוס 81:79 | איזו דרמה אדירה קיבלנו באיטליה. האורחת צעדה ביתרון דו ספרתי במחצית, אך בולוניה קיזזה אט-אט בהפרש ועלתה ליתרון במהלך הרבע הרביעי. שלשה של אוגניין דובריץ', 51 שניות לסיום, העלתה את המארחת ל-76:79, אך גריגוניס השווה עם סל וקליעת בונוס בעקבות עבירה שנעשתה עליו. איפה לונדברג החטיא שלשה 15 שניות לסיום, ובהתקפה האחרונה קלע קנדריק נאן סל ניצחון סופר דרמטי על הבאזר, שסידר לפאו מאז 11:21 ואת המקום הרביעי.
המשמעות מבחינת מכבי ת"א היא שהיא חייבת שלפחות אחת משלוש הקבוצות שמעליה תמעד פעמיים בשני מחזורי הסיום ושהיא תנצח פעמיים כדי להשתחל לשישייה הראשונה. כרגע, זה נראה מסובך מאוד.
במשחק נוסף: ריאל מדריד - הכוכב האדום בלגרד 94:101