זאת העונה שבה כוכבי ה-NBA קולעים נקודות בלי הפסקה, והלילה (בין רביעי לחמישי) עוד שחקן נתן הצגה כשדמיאן לילארד הפגיז 60 נקודות בניצחון 124:133 של פורטלנד טרייל בלייזרס על יוטה ג'אז.
60 הנקודות של לילארד זה מספר הנקודות השני הכי גבוה שנקלע על-ידי שחקן העונה, יחד עם 60 הנקודות של לוקה דונצ'יץ' מול הניקס. במקום הראשון נמצא דונובן מיצ'ל שקלע 71. עבור לילארד זה לא שיא קריירה (השיא שלו עומד על 61 נקודות), הוא היה יכול לשבור אותו אבל החטיא שלשה בשניות הסיום. זאת הפעם הרביעית בקריירה בה הוא קולע יותר 60 נקודות ומעלה. הוא סיים עם 21 מ-29 מהשדה, 9 מ-15 מחוץ לקשת ו-9 מ-10 מהקו. השחקן הרביעי בהיסטוריה שקולע 60 נקודות ב-70 אחוזים או יותר מהשדה, מצטרף לווילט צ'מברליין, קארל מאלון ודייויד תומפסון. אה, וגם היו לו שמונה אסיסטים, שבעה ריבאונדים ושלוש חטיפות. ללא ספק לילה היסטורי.
8 צפייה בגלריה
דמיאן לילארד
דמיאן לילארד
דמיאן לילארד. ערב היסטורי
(צילום: רויטרס)
8 צפייה בגלריה
דמיאן ליליארד
דמיאן ליליארד
דמיאן ליליארד. קלע באחוזים מטורפים
(צילום: רויטרס)

גולדן סטייט ווריורס - ממפיס גריזליס 120:122

יריבות גדולה מתפתחת בין גולדן סטייט לממפיס גריזליס והלילה עוד פרק נכתב. 2.4 שניות לסיום ג'ורדן פול קלע ליי-אפ שהכריע את תוצאת המשחק, זאת לאחר שקליי תומפסון החטיא שלשה אבל למזלה של גולדן סטייט הכדור נותר אצלה למהלך האחרון. סטף קרי הורחק דקה ו-23 שניות לסיום אחרי שזרק בעצבים את מגן השיניים שלו לעבר היציעים כי ג'ורדן פול החטיא שלשה. עד אז היו לו 34 נקודות, ואיכשהו הווריורס צלחו את הדקה האחרונה בלעדיו. זאת הייתה הפעם השלישית בקריירה בה קרי הורחק, כולן בגלל השלכה של מגן השיניים. מהעבר השני ג'ה מוראנט קלע 29 נקודות ומסר 12 אסיסטים. ג'ורדן פול סיים עם 21 נקודות.
8 צפייה בגלריה
סטף קרי
סטף קרי
סטף קרי הורחק
(צילום: AP)
8 צפייה בגלריה
ג'ורדן פול
ג'ורדן פול
ג'ורדן פול חגג
(צילום: AP)

מילווקי - דנבר 99:107

33 נקודות של יאניס אנדטוקומבו עזרו למילווקי לנצח את דנבר נטולת ניקולה יוקיץ'. כולם ציפו לראות מפגש מרתק בין שני מועמדים ל-MVP, אבל רק אחד מהם היה על המגרש, בעוד יוקיץ' קיבל מנוחה בגלל פציעה קלה. ליווני היו גם 14 ריבאונדים. דנבר חסרה גם את ג'מאל מארי הפצוע ומייקל פורטר ג'וניור שנעדר בשל "סיבות אישיות". בהיעדרם, ארון גורדון הוביל את הקבוצה עם 26 נקודות ו-13 ריבאונדים.
8 צפייה בגלריה
יאניס אנדטוקומבו
יאניס אנדטוקומבו
יאניס אנדטוקומבו וגו' אינגלס מול הנאגטס
(צילום: רויטרס)

פילדלפיה - ברוקלין 133:137

אוהדי פילי מילאו את האולם כדי לחזות בכוכב לשעבר בן סימונס מגיע לראשונה מאז שעבר בטונים צורמים. "לא הרגשתי כלפיו כלום", אמר/עקץ כוכב פילדלפיה ג'ואל אמביד. "התייחסתי לזה כמו כל משחק, אני בא לנצח את מי שמשחק נגדי". זה היה לילה מעניין גם עבור ג'יימס הארדן שפגש את קבוצתו לשעבר ברוקלין, בה הוא לא ממש הצליח. אמביד והארדן כיכבו. הסנטר קלע 26, הגארד קלע 23 ופילי השיגה ניצחון יוקרתי במאבק צמרת. בצד השני, בן סימונס רשם משחק לא רע מול האקסית עם 12 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. קיירי ארווינג בלט אצל ברוקלין עם 30.
8 צפייה בגלריה
קיירי ארווינג מול אמביד
קיירי ארווינג מול אמביד
קיירי ארווינג מול אמביד
(צילום: AFP)

לוס אנג'לס לייקרס - סן אנטוניו 104:113

אנתוני דייויס נעדר שישה שבועות בשל פציעה, הלילה הוא סוף סוף חזר. דייויס עלה מהספסל וקלע 21 נקודות שעזרו ללייקרס לנצח את סן אנטוניו ספרס בבית. עברו תשע שנים מאז שדייויס עלה מהספסל ולא עלה בחמישייה. "רצינו שירגיש טוב ולא יסכן את עצמו", אמר מאמנו דרווין האם. רוי האצ'ימורה שהגיע השבוע בטרייד מוושינגטון ערך בכורה וקלע 12 נקודות. לברון ג'יימס היה רגוע יחסית הלילה עם 20 נקודות, 11 אסיסטים ו-9 ריבאונדים.
8 צפייה בגלריה
לברון מטביע
לברון מטביע
לברון מטביע
(צילום: רויטרס)
8 צפייה בגלריה
אנתוני דייויס
אנתוני דייויס
אנתוני דייויס
(צילום: רויטרס)
תוצאות נוספות: אורלנדו - אינדיאנה 120:126, ניו אורלינס - מינסוטה 111:102, אוקלהומה סיטי - אטלנטה 137:132, סקרמנטו - טורונטו 113:95.