זו השנה השלישית ברציפות שהכוכבים העולים מזניקים את שבוע האולסטאר ב-NBA. הרוקיז ושחקני ה-G ליג הציגו ארבע קבוצות שהתמודדו בשיטת חצי גמר וגמר, כאשר הפעם החבורה של ג'יילן רוס (יחד עם צ'ט הולמגרן ובנדיקט מאת'ורין) סיימה כמנצחת הגדולה, והרוקי הנוצץ של סן אנטוניו ספרס, ויקטור וומבניאמה, כאכזבה הגדולה.
לצד הקבוצה של רוס התמודדו המאמנים פאו גאסול, טאמיקה קצ'ינגס ודטלף שרמפף שאימן את קבוצת ה-G ליג. 'וומבי' היה הבחירה הראשונה של גאסול.
3 צפייה בגלריה
טים ג'יילן
טים ג'יילן
טים ג'יילן חוגגים ניצחון
(צילום: Kyle Terada-USA TODAY Sports)
3 צפייה בגלריה
בנדיקט מאת'ורין
בנדיקט מאת'ורין
מאת'ורין מרחף בדרך לתואר ה-MVP
(צילום: EPA/BRIAN SPURLOCK SHUTTERSTOCK OUT)
בחצי גמר הראשון (שבדומה לשני, משוחק עד 40 נקודות) ניצחה 'טים ג'יילן' את הקבוצה של טאמיקה 35:40. בנדיקט מאת'ורין הוביל את הקלעים עבור המנצחת עם 18 נקודות. בחצי הגמר השני קבוצת ה-G ליג הדיחה את החבורה של פאו עם ניצחון 36:41. מאטס בוזליס, שאמור להיבחר בעשירייה הראשונה בדראפט הקרוב, קלע את סל הניצחון. וובניאמה המאוכזב סיים עם 11 נקודות, 7 ריבאונדים, וצפה בגמר מהיציע.
3 צפייה בגלריה
וומבניאמה מרחף ומודח
וומבניאמה מרחף ומודח
בדרך להדחה מוקדמת. וומבניאמה
(צילום: Kyle Terada-USA TODAY Sports)
בגמר (שמשוחק עד 25 נקודות) קבוצת ה-G ליג כבר הובסה על ידי זאת של ג'יילן 26:13. דרק ליבלי הוביל את קלעי המנצחת עם 6 נקודות, ג’ורדן הוקינס וג’יילן וויליאמס קלעו 5 נקודות כ"א, ומת’ורין, שסיים עם תואר ה-MVP, הסתפק הפעם ב-4 בלבד. אצל המפסידה בלט אוסקר טשיאבווה עם 8.