אכזבה גדולה לוושינגטון, שהפסידה הלילה (בין ראשון לשני) 118:109 לניו יורק ואיבדה סופית את האפשרות להתברג במקום העשירי המוליך לסדרת הפליי-אין בתום העונה הסדירה. הקבוצה של ווס אנסלד ג'וניור לא תוכל להדביק את הפער משיקגו העשירית, ולמעשה סיימה את העונה.

לאחר המשחק הלא טוב שלו מול המג'ק, דני אבדיה שוב לא הצליח לקלוע בספרות כפולות, וסיים עם 9 נקודות כשהוא מדייק ב-3 מ-8 מהשדה (1 מ-3 מעבר לקשת). הפורוורד הישראלי הציג משחק מפוזר, כאשר יחד עם 5 אסיסטים היו לו גם 8 איבודים.
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
הוויזארדס איבדו זיכוי לפליי-אין. דני אבדיה
(רויטרס)
הקבוצה של ווס אנסלד ג'וניור ירדה מנוצחת בפעם השנייה ברציפות, כאשר מתוך תשעת משחקיה האחרונים הפסידה וושינגטון בשבעה. לאחר רבע ראשון צמוד, שהסתיים ב-31:34 לניקס, הפכה האורחת את היוצרות עם רבע שני טוב וירדה למחצית ביתרון 53:61. הקבוצה מהתפוח הגדול הגיבה היטב עם רבע שלישי מצוין בו ניצחה 18:33, והצליחה לשמור על יתרונה גם ברבע האחרון - מבלי שאיפשרה לוויזארדס לחזור ולהיצמד.
לצד האכזבה של הקבוצה מבירת ארה"ב, הניקס הבטיחו את מקומם בפלייאוף בפעם השנייה בשלוש השנים האחרונות. ג'יילן ברנסון (8 אסיסטים) וקוונטין גריימס הצטיינו אצל המנצחת כשקלעו 27 נקודות כל אחד.
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
הציג משחק מפוזר ושוב לא הצליח לקלוע בספרות כפולות. דני אבדיה
(רויטרס)
בצד השני, שיא קריירה שני ברציפות מצד קורי קיספרט (29 נקודות) לא עזרו לוויזארדס, ששוב עלו ללא ברארלי ביל, קייל קוזמה ומונטה מוריס הפצועים וגם ללא קריסטפס פורזינגיס החולה, ופעם נוספת לא הצליחו להתגבר על חסרונם.