יובל זוסמן רשם פתיחה מוצלחת באלבה ברלין כאשר במשחק האימון הראשון של הקבוצה שנערך שלשום מול באקן ברס הדנית (75:84 לאלבה) הוא עלה בחמישייה, קלע 13 נקודות ולקח 7 כדורים חוזרים.
הקבוצה הגרמנית העלתה היום סרטון בו נראה זוסמן המום אחרי שאחד מחבריו לקבוצה צורח עליו, בצחוק כמובן, רגע לפני שאלבה עלתה לחימום הסופי שלה להתמודדות.
1 צפייה בגלריה
יובל זוסמן
יובל זוסמן
יובל זוסמן
(צילום: טוויטר אלבה ברלין)
בסיום המשחק הגארד/פורוורד הישראלי התראיין וסיפר על ההרגשה שלו בקבוצתו החדשה: "זה מדהים, זה רק המשחק הראשון, אבל כבר באימונים אפשר לראות את הכימיה. אנחנו מדברים כל הזמן, מתחבקים ואוהבים להיות אחד עם השני. אני מקווה שככל שהזמן יילך ויתקדם נראה עוד מזה".
על הניצחון נגד באקן ברס, אמר זוסמן: "שיחקנו יחד בכיף, יחד, הכדור זז, חלקנו אותנו. זה נראה שנהנינו מהתנועה על המגרש. אתה קופץ על הפרקט וכל הקבוצה באה להרים אותך. הספסל מעודד. יש אנרגיות טובות".
חברו באלבה, תמיר בלאט, קלע באותו משחק 8 נקודות ב-15 דקות. שני הישראלים אכלו יחד את ארוחת החג בדירתו של בלאט בברלין. הרכז הופתע כאשר אחיותיו הגדולות הגיעו ללא התראה ישר לארוחה והצטרפו לאימו ולאחותו הקטנה ששוהות איתו בבירה הגרמנית מהרגע שנחת ומסייעות לו בהתאקלמות.