מועמדת חדשה? ממפיס גריזליס מתעניינת באפשרות של טרייד שיעביר לשורותיה את קווין דוראנט - כך דיווח היום (שני) הכתב הבכיר שאמס צ'ראניה ב"אתלטיק".
לפי הדיווח, בוסטון סלטיקס, מיאמי היט וטורונטו ראפטורס הן עדיין בין המועמדות הרציניות ביותר לצרף בטרייד את הכוכב של ברוקלין, שלפני שבועיים חזר על בקשתו לעזוב והציב לבעלים של הנטס ג'ו צאי אולטימטום – לבחור בין השארתו בקבוצה להשארת המאמן סטיב נאש והג'נרל-מנג'ר שון מרקס.
1 צפייה בגלריה
קווין דוראנט
קווין דוראנט
קווין דוראנט. ישתף פעולה עם ג'ה מוראנט?
(צילום: AP)
לממפיס, שהציגה עונה טובה מאוד בהובלת ג'ה מוראנט, יש חמש בחירות דראפט עתידיות בסיבוב הראשון (ארבע בחירות לא מוגנות משלה, ואחת מוגנת מגולדן סטייט ב-2024) שעשויות להיכלל בחבילת טרייד. לגריזליס יש סגל צעיר ומבטיח הכולל שחקנים כמו ג'ארן ג'קסון ג'וניור, דזמונד ביין, ברנדון קלארק, זאיר וויליאמס ועוד. לפי צ'ראניה, הגריזליס לא יכללו את ג'קסון או ביין בהצעה פוטנציאלית לדוראנט, אלא הצעה שנבנתה סביב שלל בחירות הדראפט שלהם.
לאחר עונת 56 הניצחונות הראשונה שלהם מאז 2012/13, הגריזליס הודחו בידי גולדן סטייט בשישה משחקים בסדרת חצי גמר המערב בעונה החולפת. כעת הם חולמים ללכת עוד כמה צעדים קדימה.
בזמן שבברוקלין שוברים את הראש מה לעשות עם הכוכב הסורר, הקבוצה השנייה של ניו יורק רודפת אחר דונובן מיצ'ל. נכון לעכשיו הניקס מוכנים להציע ליוטה תמורת מיצ'ל את אוון פורנייה, אובי טופין וחמש בחירות סיבוב ראשון עתידיות, שרק שתיים מתוכן לא מוגנות.