אם באוקלהומה סיטי חשבו שהסערה סביב הכוכב הצעיר של הקבוצה, ג'וש גידי, תחלוף בקרוב, נראה שביממה האחרונה הפנימו במועדון שזה כבר לא יקרה. זאת לאחר שהתברר כי מי שתייצג את המשפחה של הקטינה, שהגארד נחשד כי קיים עמה "מערכת יחסים לא נאותה", היא לא אחרת מאשר עו"ד גלוריה אלרד. כן, זאת שייצגה את ג'סיקה דרייק, עובדת לשעבר בתעשיית הפורנו בארה"ב, בתביעה נגד הנשיא לשעבר דונלד טראמפ.
לאורך השנים היא נודעה בעיקר כמי שמייצגת תיקים מאוד מפורסמים וסקנדלים ידועים. במהלך המשפט המפורסם של או.ג’יי סימפסון ייצגה אלרד את משפחתה של ניקול בראון סימפסון. ב-96’ ייצגה את חברתו לשעבר של השחקן צ’ארלי שין, שלטענתה תקף אותה. היא ייצגה גם את מלאני בי מספייס גירלז שתבעה אבהות מהשחקן אדי מרפי, ואילצה אותו לעבור בדיקת רקמות.
2 צפייה בגלריה
גלוריה אלרד
גלוריה אלרד
מאו.ג'יי סימפסון ועד צ'ארלי שין. אלרד
(צילום: AP Photo/John Minchillo)
תחילתו של סיפור בפוסט שפורסם לפני כשבועיים על ידי חשבון אנונימי, שכבר הספיק להימחק ולרדת מהרשתות החברתיות. בפוסט תועד הגארד האוסטרלי בן ה-21 כשהוא מבלה יחד עם נערה שברגע התיעוד הייתה תלמידת תיכון, כשטרם ברור גילה המדויק. בתגובה לפרסומים ולסערה התקשורתית, החליטה הנהלת ה-NBA לפתוח בבדיקת המקרה.
בשבוע שעבר גם במשטרת ניופורט ביץ' הודו כי המקרה נמצא תחת חקירה. "אנו מודעים למידע שהופץ ברשתות, שכולל מערכת יחסים לכאורה בין שחקן הכדורסל המקצועי ג'וש גידי לקטינה", נכתב בהודעה. "משטרת ניופורט ביץ' מחפשת מידע נוסף הקשור להאשמות האלה ובודקת כל רמז או ראיה כדי להבין את עובדות המקרה".
2 צפייה בגלריה
ג'וש גידי
ג'וש גידי
השחקן ואוקלהומה סיטי טרם הגיבו לפרשה. גידי
(צילום: John Hefti-USA TODAY Sports)
השחקן (כמו קבוצתו) סירב להגיב להאשמות בזמנו, וכשכתבים פנו אליו בנושא, הוא ענה: "ברור שאני מבין את השאלה, אבל אין לי שום תגובה בנושא". גם מאמנו, מארק דגנולט, סירב לתת תשובות לכתבים שהסתקרנו לגבי ההשלכות של השערורייה, וחתם ב"זה עניין אישי, וזאת תהיה התגובה שלי בכל פעם שאשמע שאלות בעניין".
גידי, הבחירה מספר 6 בדראפט 2021 ומי שנבחר אשתקד לחמישייה השנייה של הרוקיז ב-NBA, מעמיד העונה ממוצעים של 12 נקודות, 5.7 ריבאונדים ו-4.2 אסיסטים למשחק. אוקלהומה סיטי שניצבת במקום השני במערב, פתחה את העונה עם מאזן של 6:13. למרות ההאשמות נגדו, השחקן פתח בכל ארבעת המשחקים מאז שהתפוצצה הפרשה. בניצחון על דאלאס בשבת, נרשמה השפעה כלשהי, כששיחק 17 דקות בלבד בניצחון המשוגע 120:126 - שיא עונתי שלילי של הגארד.
בעונה שעברה הוא העמיד ממוצעים של 16.6 נקודות, 7.9 ריבאונדים ו-6.2 אסיסטים. בגביע העולם בכדורסל של פיב"א השנה, הוא רשם במדי אוסטרליה ממוצע של 19.4 נקודות.