פאולו באנקרו, הבחירה הראשונה בדראפט, עוד לא ערך הופעה אחת ב-NBA, וכבר יצר לעצמו יריב: דז'ונטה מארי. השניים שיחקו אחד מול השני בטורניר ידידותי שמעורבים בו גם שחקנים לא מקצוענים, מארי הטעה את באנקרו והטביע - ולאחר מכן שלח מבט ליריבו וזרק עליו את הכדור.
מארי, שנבחר השנה לאולסטאר ועבר בקיץ מסאן אנטוניו לאטלנטה, כתב באינסטגרם שלו: "ברוך הבא לליגה של הגדולים. אומרים שזה מהלך לא מכובד? אני יודע. ניסית להתלהב מזה שנבחרת ראשון בדראפט, אני תמכתי בך כשהיית ילד ולקחנו ריבאונדים אחד בשביל השני. השתנית מאז שהגעת לליגה, אתה כבר לא אותו ילד צנוע. איבדתי את הכבוד שהיה לי כלפיך. תישאר צנוע, החיים שנכנסת אליהם עכשיו הם הדבר האמיתי ולא בדיחה. אני עדיין רוצה לראות אותך מצליח בליגה, כי זה מי שאני".
1 צפייה בגלריה
דז'ונטה מארי מוצג באטלנטה
דז'ונטה מארי מוצג באטלנטה
דז'ונטה מארי מוצג באטלנטה
(צילום: AP)
באנקרו הגיב: "הפסקת לעקוב אחרי באינסטגרם, זה חייב להיות אישי, הא? זה בסדר. בפעם הבאה תשמור עליי לבד ותפסיק לשלוח שמירות כפולות". הפורוורד החדש של אורלנדו מג'יק נבחר ראשון בדראפט האחרון בניגוד לתחזיות, אחרי עונה אחת במכללת דיוק שבה קלע 17.2 נקודות והוסיף 7.8 ריבאונדים. הוא מצטרף לקבוצה צעירה שנבנית מחדש, והעונה הוא יפגוש את מארי ארבע פעמים במהלך העונה הסדירה - ולא יהיו חסרות לו הזדמנויות לסגור איתו חשבון.
זאת לא הפעם הראשונה הקיץ שדברים שכותב דז'ונטה מארי עושים רעש ברשתות החברתיות. לפני כשבועיים, כאשר הועבר בטרייד מסן אנטוניו לאטלנטה, כתב בטוויטר: "אני מרגיש חופשי, מקווה שאהיה שמח". לאחר מכן הגיב לאחד האוהדים באינסטגרם: "סן אנטוניו הולכת להפסיד ב-15 השנים הקרובות, הבעיה שם יותר גדולה מכדורסל". במהלך העונה ספג מארי לא מעט ביקורות על הגישה שלו, ואוהדים כתבו לו: "אתה לא מעריך מספיק את מה שגרג פופוביץ' עשה בשבילך".