מצטרף ללוקה דונצ'יץ': בארה"ב מדווחים הערב (ראשון) כי קיירי ארווינג יעבור בטרייד לדאלאס מאבריקס, כאשר ברוקלין נטס תקבל עליו את דוריאן פיני-סמית', ספנסר דינווידי ובחירות דראפט עתידיות.
הדיווחים האחרונים סימנו על כך שארווינג יחבור ללברון ג'יימס בלוס אנג'לס לייקרס, אבל היא לא הצליחה להשלים את העסקה ומי שזכתה בקיירי היא דאלאס מאבריקס, שההצעה שלה הייתה הרבה יותר מפתה עבור ברוקלין כי כללה שחקנים טובים יותר. גם לוס אנג'לס קליפרס ניסתה לצרף את קיירי ולא הצליחה.
2 צפייה בגלריה
קיירי ארווינג מול אמביד
קיירי ארווינג מול אמביד
קיירי ארווינג. עובר לדאלאס
(צילום: AFP)
קיירי בן ה-30 נבחר לחמישיית המזרח באולסטאר, וקלע העונה 27.1 נקודות למשחק (48.6% מהשדה, 37.4% מהשלוש) עם 5.3 אסיסטים ו-5.1 ריבאונדים. הוא ביקש מברוקלין נטס להעבירו בטרייד ביום שישי האחרון לאחר שהבין כי הקבוצה לא מתכוונת להציע לו חוזה מקסימום לארבע שנים, אחרת היה עוזב את הקבוצה כשחקן חופשי בסוף העונה. כזכור, העונה הספיק כבר קיירי, כנראה השחקן הכי שנוי במחלוקת ב-NBA, להיות מושעה למספר משחקים לאחר ששיתף סרט אנטישמי ברשתות החברתיות.
כעת ארווינג עובר לדאלאס אותה מוליך הכוכב הסלובני לוקה דונצ'יץ', שנחשב בעיניי רבים לשחקן הטוב ב-NBA, מה שהופך את הקבוצה למועמדת בכירה לאליפות. קיירי יהפוך בכל מקרה לשחקן חופשי בתום העונה. הוא עשוי לחתום בדאלאס על חוזה לשנתיים נוספות תמורת 78 מיליון דולר. עוד מדווחים בארה"ב כי העזיבה של קיירי ארווינג עשויה לגרום גם לקווין דוראנט לעזוב את ברוקלין, כאשר פיניקס סאנס מעוניינת להחתימו.
ספנסר דינווידי, שיעבור לנטס במסגרת הטרייד, כבר הספיק להגיב בטוויטר שלו: "אם שיימס צ'רניה מצייץ את זה, סימן שהגיע הזמן להתחיל לארוז. בני אלייז'ה אמר שהוא רוצה לחזור הביתה". דינווידי שיחק בברוקלין בין השנים 2016-2021.

סטף קרי יחמיץ את האולסטאר

מכה לגולדן סטייט: כוכב הקבוצה סטף קרי סובל מפציעה ברגלו וייעדר מהמגרשים למספר שבועות, קרי ייעדר גם מהאולסטאר שיתקיים עוד שבועיים.
קרי נפגע בברכו במשחק שהתקיים אמש בו ניצחה גולדן סטייט 113:119 את דאלאס מאבריקס, הוא יצא במהלך הרבע השלישי והספיק לקלוע 21 נקודות. בתחילה היה נראה שמדובר בפציעה קלה שתשבית אותו לכמה ימים בלבד, אולם נראה שהיא חמורה והוא יחזור לפעילות רק אחרי פגרת האולסטאר, למשחק מול לוס אנג'לס לייקרס ולברון ג'יימס.
2 צפייה בגלריה
סטף קרי
סטף קרי
סטף קרי. נפצע
(צילום: AP)
קרי יחמיץ בוודאות את משחק האולסטאר, בו נבחר להיות בחמישייה. סביר להניח כי כוכב ממפיס גריזליס ג'ה מוראנט יוקפץ לחמישייה במקומו. דיארון פוקס או אנתוני אדוארס יקבלו את המקום שלו בסגל.
הגארד רשם העונה ממוצעים של 29.4 נקודות (תשיעי בליגה), 6.4 אסיסטים ו-6.4 ריבאונדים, אך לווריורס יש מאזן בינוני של 26:27.
פורסם לראשונה: 20:49, 05.02.23