מחזיקי המניות של היורוליג אישרו מינוי הנהלה בכירה חדשה. בהודעה הרשמית של הארגון נמסר כי דיאן בודירוגה מונה לנשיא ומרשל גליקמן ישמש מנכ"ל.
בודירוגה האגדי, שזכה שלוש פעמים ביורוליג ונחשב לאחד מגדולי השחקנים בתולדות הכדורסל האירופי, שימש כסגן נשיא פדרציית הכדורסל הסרבית בשנים 2015-2011 ולאחר מכן כנשיא ועדת התחרויות של פיב"א אירופה, הוא יחליף בתפקיד את ג'ורדי ברתומיאו.
1 צפייה בגלריה
דיאן בודירוגה שחקן נבחרת סרביה
דיאן בודירוגה שחקן נבחרת סרביה
"מצפה להמשיך לבנות ולהרחיב את ההשפעה של היורוליג והיורוקאפ". בודירוגה כשחקן
(צילום: גטי אימג'ס)
"אנחנו נכנסים לעידן חדש ביורוליג", אמר בודירוגה בהודעה הרשמית. "ב-20 השנים האחרונות ראינו את מפעל הכדורסל הבכיר באירופה מתבסס בספורט העולמי. אני רוצה להודות לג'ורדי ברתומאו ואנשי צוותו על החזון והעבודה הקשה ומצפה להמשיך לבנות ולהרחיב את ההשפעה של היורוליג והיורוקאפ".
מרשל גליקמן, שמונה לתפקיד מנכ"ל היורוליג, הוא מנכ"ל חברת G2 Strategic ומשמש זה שנים כיועץ ליורוליג העובד עם חברת IMG בנוגע לחיזוק המפעל. הוא שימש כנשיא פורטלנד טריילבלייזרס, מנהל בכיר ב-NBA ועבד בייעוץ אסטרטגי למגוון ארגוני ספורט, ביניהם הליגה הספרדית בכדורגל, הליגה הצרפתית, ברצלונה, ליון, צסק"א מוסקבה, פ.ס.ז', אמריקן איירליינס ארינה (מיאמי), פדרציית הטניס הצרפתית וטורניר רולאן גארוס.
בודירוגה וגליקמן יחליפו בתפקיד את ג'ורדי ברתומאו, ששימש בתפקיד הניהול הבכיר ב-22 השנים האחרונות. הוא היה בין מייסדי היורוליג ב-2000 ועמד במוקד קבלת ההחלטות מאז.