בוושינגטון נשמו לרווחה וגם רשמו ציון דרך (סוג של) עם ניצחון ראשון העונה במשחק צמוד, זאת לאחר ה-117:118 הדרמטי הלילה (בין חמישי לשישי) על פורטלנד. החברה של ווס אנסלד ג'וניור כבר הייתה על סף איבוד יתרון שעמד בשיא על 18 הפרש, אך בניגוד ללא מעט פעמים שזה קרה לה העונה, הפעם היא הצליחה לצאת עם הניצחון אחרי שני הפסדים רצופים.
מי שהיה אחד השחקנים הבולטים של הוויזארדס הוא דני אבדיה, שהשיג דאבל דאבל (13 נקודות ו-11 ריבאונדים) בפעם ה-17 בקריירה ב-NBA, והוסיף 6 אסיסטים, חטיפה אחת וגם מהלכים חשובים ברגעי ההכרעה, בראשם ריבאונד התקפה וסל חשוב שהעלה את קבוצתו ל-111:114, שתי דקות לסיום.
1 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
(Kelley L Cox/Reuters)
באתר הוויזארדס החמיאו ליכולת של אבדיה: "עשה קצת מהכול, שיחק ברמה גבוהה בהגנה ושלט בקצב בהתקפה". גם בתקשורת המקומית בבירת ארה"ב שיבחו את הפורוורד הישראלי: "הוא היה אחד הגורמים המשמעותיים לניצחון, השילוב שלו עם קייל קוזמה ודניאל גאפורד עזר רבות לוושינגטון. הוא הוכיח שהוא ראוי לכמות הדקות שהוא מקבל".
כאמור, זו הפעם ה-17 בקריירה של אבדיה שהוא משיג דאבל דאבל, ונראה שוושינגטון תרצה שהוא ישיג כמה שיותר כאלה. בכל פעם שהפורוורד מגיע לספרות בשני נתונים בדף הסטטיסיקה, מאזן הקבוצה הוא 12 ניצחונות לעומת 5 הפסדים.
אנסלד ג’וניור היה מרוצה מהניצחון הקשה: : זה מרגיש נהדר לנצח, לא משנה איך אתה משיג את הניצחון. היה לנו את הכוח הנפשי והפיזי כדי לעשות את זה. מגיע הרבה קרדיט לפורטלנד וגם לאנפרני סיימונס (שקלע 41 נקודות, מהן 22 ברבע האחרון), אבל אני חושב שהפגנו חוסן נפשי ופיזי ועשינו מספיק מהלכים כדי לנצח את המשחק. אמרתי לשחקנים שזה בסדר לנצח בצורה מכוערת, כי לא תמיד זה יהיה נקי וקל. זה תהליך למידה מבחינתנו".