וושינגטון הפסידה הלילה (בין חמישי לשישי) בפעם ה-33 העונה, כשנוצחה 113:109 בידי ניו יורק ניקס במדיסון סקוור גארדן. הוויזארדס היו צמודים כל המשחק למארחת, אך הצגה גדולה של ג'יילן ברנסון, שקלע כמעט חצי מהנקודות שלו ברבע הרביעי, סידרו לקבוצה מהתפוח הגדול ניצחון מספר 25 העונה. הקבוצה של ווס אנסלד ג'וניור ירדה למאזן 33:7.
לראשונה בקריירה שלו, דני אבדיה רשם משחק שביעי ברציפות בו הוא קולע בספרות כפולות, וסיים עם 15 נקודות לצד 8 ריבאונדים ואסיסט אחד ב-26 דקות. הפתיחה של הפורוורד הישראלי הייתה טובה, והוא קלע 8 נקודות ברבע הראשון, ויצא ב-6 עבירות ממש לקראת הסיום.
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
שוב קלע בספרות כפולות, אבל זה לא עזר לוויזארדס. דני אבדיה
(Brad Penner/Reuters)
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
יצא ב-6 עבירות לקראת הסיום. אבדיה
(Elsa/Getty Images)
בשתי הדקות האחרונות, ג'יילן ברנסון וג'וליוס רנדל דאגו לשים את הפער של הניקס על אזור ה-7-9 נקודות, ומכאן המשחק נטה לכיוון המארחת. שלשה של רנדל, 58 שניות לסיום, קבעה 99:108 ולמעשה סגרה עניין. ברנסון סיים משחק ענק עם 41 נקודות, כאשר 20 מתוכן הוא קלע ברבע האחרון. רנדל סיים עם 21, בעוד או.ג'י אנונובי ודונטה די-וינצ'נזו קלעו 19 כל אחד.
בצד של וושינגטון, ג'ורדן פול הוליך את הקלעים עם 24 נקודות, בעוד ערב קליעה לא טוב (7 מ-19 מהשדה, 2 מ-9 מעבר לקשת), מרווין באגלי סיים הופעת בכורה מאז שהגיע מדטרויט עם 20 נקודות ו-11 ריבאונדים וקייל קוזמה - כמו אבדיה - סיים עם 15 נקודות.
המשחק הבא של וושינגטון יהיה בלילה שבין שבת לראשון, כשתארח את סן אנטוניו ו-ויקטור וומבניאמה לקרב בין שתיים משלוש הקבוצות הגרועות ב-NBA העונה.