ביום ראשון ברצלונה וריאל מדריד ייפגשו בקלאסיקו הגדול. אוהדי בארסה יחתמו על ניצחון כפי שעשתה קבוצת הכדורסל שלהם הערב (חמישי) כשניצחה 73:75 את ריאל מדריד במחזור השני של היורוליג.
ברצלונה הגיעה למשחק ללא ניקולה מירוטיץ' הפצוע, אבל גם בלעדיו הגיעה ליתרון דו ספרתי מבטיח ברבע השלישי - 43:61. בפתיחת הרבע הרביעי היתרון של ברצלונה נשאר יציב ועמד על 52:69, אולם אז התחיל הקאמבק של הבלאנקוס שנלחמו והורידו ל-75:73. בארסה איבדה כדור קריטי וריאל מדריד הייתה יכולה לרשום ניצחון סופר-דרמטי, אך סרחיו יוי החטיא שלשה בהתקפה האחרונה. סרטאנק שאנלי קלע 14 לברצלונה, יאן וסלי הוסיף 13. גבריאל דק הוליך את ריאל עם 21 נקודות שלא הספיקו.
3 צפייה בגלריה
רוקאס יוקובאיטיס
רוקאס יוקובאיטיס
רוקאס יוקובאיטיס בפעולה
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
פביאן קוזר
פביאן קוזר
פביאן קוזר
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
ניקולה קליניץ'
ניקולה קליניץ'
ניקולה קליניץ'
(צילום: EPA)
מונאקו הפתיעה את אלופת אירופה אנאדולו אפס עם ניצחון 92:95. סל של מייק ג'יימס כפה הארכה ושוב המומנטום עבר כולו למונאקו שהצליחה להשיג ניצחון יוקרתי ביותר. מייק ג'יימס קלע 19 נקודות, אלפה דיאלו קלע 15. בצד השני, וויל קלייברן הפציץ 27 נקודות. פנאתינייקוס ניצחה 75:77 את הכוכב האדום בלגרד בחוץ. מריוס גריגוניס קלע 17 וארתורס קלע 12 עבור המנצחת. וירטוס בולוניה ניצחה 63:66 את באיירן מינכן וניצחה בפעם הראשונה במפעל. מכבי ת"א תשחק מחר (שישי) מול פנרבחצ'ה וסקוטי ווילבקין.